Ja ik vind hem ook heel lekker! Wij eten m regelmatig. Wel machtig, dus de helft van t recept gaat in de vriezer (is ook voor 4 personen naruurlijk)
Nasi met pindasaus, casave en augurkjes.
Ja wij zijn met zn 2en, dus hebben er ook 2 dagen van gegeten. Komt hier sowieso ook vaker op tafel
Zelf gemaakt, is heel simpel! Gewoon een lahmacun recept opzoeken en dan met vega gehakt ipv vlees
Stokbrood met tomatensaus, gegrilde/gemarineerde kipstukjes, ananas en geraspte kaas uit de oven
Mosselen! Heb heel enthousiast een pak gekocht van 2 kilo, ze hadden niet kleiner. Maar mijn vriend eet ze niet. Ben benieuwd of ik het op ga krijgen.
Met zoetzure komkommer erbij.
Aardappel, gegrilde paprika en ui uit de oven met vegan chorizo en een simpele salade met tomaat en kalamata olijven
Gekke vraag misschien maar hoe en hoelang bewaar jij inlijven? Ik heb elke keer dat ik de helft weg moet gooien. Of andere verpakkingen kopen dacht ik of meer recepten zoeken of ik doe gewoon iets niet goed met bewaren.
Rijst met provinciale kruiden, spekjes, ui, paprika, wortel en maïs.
Burritos met gehakt, tomaat, rijst, quacemole, bonen, kaas.
Ik bewaar ze gewoon in de koelkast! Kalamata koop ik altijd in kleine hoeveelheden bij de Turkse winkel dus die maak ik meestal in één keer op, maar supermarktolijven blijven hier rustig een paar weken staan. Maar wanneer/waarom gooi je ze weg? Witte vlekjes kunnen in principe geen kwaad bijvoorbeeld, als je echt schimmel ziet moeten ze natuurlijk wel weg. Het helpt trouwens ook om ze niet met je vingers maar een vorkje uit het potje te halen!
Ik heb nog een halve kilo wortels over dusss honey-glazed (?? Ik kan even geen nederlands meer) geroosterde wortels met couscous en een yoghurtsaus
Salade van ijsbergsla, geitenkaas, kidneybonen en een restje van gisteren (spekjes, paprika, mais, ui en wortel)
Ik dacht dat het maar kort na openen houdbaar is. En vind het lastig om in te schatten of ze nog goed zijn of niet. Laatst had ik echt overduidelijk schimmel. Nu zie ik van die witte stipjes maar dat kan dan dus geen kwaad. Goed om te weten
Groene Shakshuka gemaakt. Was lekker en bewust even zonder vlees
Weer eens noodle soep met udon noodles, broccoli, wortel, soja en sesamolie, sesamzaadjes en nori
Risotto met erwtjes, groene asperges, citroen en kalamata olijven
Wat zat er in?