Wat eet je vanavond #2

3 witte kadetjes met vlokken. :joy:

6 likes

Ik ga spaghetti eten bij mijn vader.

2 likes

Zalm met oregano en krieltjes met bieslook uit de oven met spinazie à la crème

2 likes

Pannenkoeken met gekarameliseerde appel en kaneelsuiker

4 likes

Stamppot wortels waar ik sperziebonen uit blik door heen schep met gehakt, jus en mosterd.

1 like

Broodjes met vegan bratwurst en currywurstsaus met zelfgemaakte frietjes

4 likes

Ik heb vanmiddag al geluncht met linzen/snijbiet soep van ottolenghi: http://moestuinleyduin.blogspot.com/2013/08/snijbiet.html
Ik had heeeel veel snijbiet uit de moestuin.

Nu ga ik nog even lekker pasta maken met aubergine en tomaat uit de oven.
Warm lunchen is echt zo chill.

2 likes

Brood met cashew-bonenburgers van soto :heart: En een venkel-paprika-rozijnen salade

1 like

Ik heb dit gister gegeten en vond hem lekker! Zat bij m’n hellofresh pakket, maar ga hem volgende week weer maken zin ann :yum:

Vanavond maaltijd 3 Hellofresh: Scandinavische salade met doradefilet met little gem, verse dille en gebakken aardappelen, klinkt lekker hopen dat het ook zo is :smiley:

1 like

Haha leuk, vond het ook lekker! Ik eet zondag de cherrytomatensoep met venkel, worst en ansjovis.

1 like

Zelfgesneden en gebakken friet met doritos kipnuggets/strips

2 likes

Rotiiii :tada::tada::tada::tada:

1 like

Vega gyros op/in(?) Turks brood met van alles en patatjes

2 likes

Bloemkoolrijst, doperwten//sperziebonen/komkommer en een notenburger

1 like

Ja, wat leuk om te horen :grin:

Vandaag couscoussalade met ribeye & zalm van de bbq.

1 like

Sate ajam van de bbq, rijst, sambal goreng telor met boontjes, een lading kroepoek en als toetje sticky rice met mango

2 likes

Pittige risotto met ontbijtspek, prei, pecorino en rucola :hot_pepper:

Baba ganoush met walnoten en brood, en venkel/paprika salade

1 like

Vanmiddag met mijn moeder een 5 gangen lunch gehad (zij 4 gangen) in een Michelinrestaurant. Was spontaan en supergezellig.

Mijn moeder had alleen die avond al een 5 gangen dinner date met mijn vader bij een ander restaurant 10 minuten verder. Ze appt me net dat ze het heeft overleefd, maar komt nog wel even friandises langsbrengen haha (ze parkeren bij ons).

7 likes