Zelfgemaakt flammkuchen
Deze noodles zaten bij m’n appie bezorging en O MIJN GOD wat is dat smerig!!
Weeïg, extreem zoet en het ruikt naar zweet als je het klaar maakt
Ga maar patat halen.
Pita sabich en zoete aardappel frietjes besteld
Zoete aardappel, kikkererwten met spinazie en paprika, gerookte amandelen en labne (soort yighurt knoflooksaus)
Wij aten zo’n lekkere pasta vanavond: courgette met knoflook en ui, beetje ricotta met citroen. Met tagliatelle en gebakken zalm
Gemarineerde oesterzwammen uit de oven met komkommerpickle en mayo op brood
Coq au vin👌
Hahha bahbah ik word misselijk bij deze omschrijving al, al kan dat ook komen doordat ons avondeten echt vies was vanavond, patatje oorlog met kip van Marley Spoon maar de frietjes waren slap geworden, pindasaus was vies en kip ook en salade voegde niks toe, bleh
Pannenkoeken! Lievelings met kaas en spek of banaan en poedersuiker
Heb je hier een recept van?
Ik heb deze gebruikt als inspiratie, maar zelf iets aangepast: “Citroenpasta met zalm en courgette - Brenda Kookt!” https://brendakookt.nl/2018/04/23/citroenpasta-met-zalm-en-courgette/
Chili con carne. Gisteren 5 porties gemaakt waarvan 4 ingevroren. Nogal uitgeschoten met de pepertjes dus er gaan een goede klodder yoghurt met limoen bij
Kastanjechampignonsoep met een broodje
Vies lekkere kant-en-klare lasagne met een stokbroodje on the side.
Ik had net shakshuka met geitenkaas, zo lekker.
Net even ons maandagwijntje gedronken op het terras plus kaasplankje en groentebitterballen met ananaschutney. Straks gebakken rijst van mijn moeder opwarmen, bubur kacang hijau als toetje en dan nog chocolate Victoria sponge cake bij de koffie . Laf Leftovers dat nadat ik bij mijn ouders ben geweest.
Ik at orzo met venkel, tomaatjes, ontbijtspek en kabeljauw
Ik hou altijd van jouw insta stories met eten, vooral 't koken!
Gele curry van kikkererwten, wortel en jackfruit, met sojayoghurt erdoorheen en rijst erbij