Wat eet je vanavond #2

Gebaseerd op een recept uit tahiti (poisson cru) en dan ook nog vegan gemaakt:

jackfruit gestoofd in kokosmelk, laten afkoelen, en dan mengen met limoensap, wortel, tomaat, komkommer, radijs en afgekoelde witte rijst

Lekker fris en weer eens wat anders, de jackfruit is heel lekker op deze manier!

6 likes

curry met linzen, aubergine, courgette, uitje & rijst

2 likes

Couscoussalade met zwarte olijven, munt, rozijnen, ansjovis, feta kaas, erwten, zongedroogde tomaten, pijnboompitten

1 like

Lekker karig pannenkoeken uit een pakje want depri dag en geen zin om iets te halen of maken

1 like

Dit recept vandaag uitgeprobeerd: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1193969. Voor herhaling vatbaar, is alleen meer geschikt voor de zomer dan voor het treurige weer van vandaag

Tagliatelle met roomsaus, zalm, cherrytomaten en spinazie

2 likes

0149482_01 6602658_01
En spinazie (en 1 kipschnitzel maar, rest gaat de vriezer in). Ben benieuwd hoe de potato pops smaken.

3 likes

Penne met zelfgemaakte pesto roomsaus, kastanjechampignons, cherry tomaten, courgette, kip en rucola en veeeeeel Parmezaanse kaas :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Hoe zijn die aardappeltjes? :innocent:

Hebben ze die pops bij de Nederlandse Lidl? :open_mouth:

Lekker haha. Buitenkant doet me beetje aan rosti denken ofzo maar eigenlijk heb ik dat nog nooit gehad dus weet niet of dat wel een goede vergelijking is haha. Maar zijn wel zeker een aanrader.

@BiloxiParish ja deze week als tijdelijke actie.

2 likes

Patatjes en een kaassoufle

1 like

Ok brb ff naar de lidl

1 like

Ooeh snel halen voordat ze op zijn dus🙈

Pizza met mozzarella, venkelsalami, ricotta denk ik? En nutellapizza als toetje!

1 like

Dit recept samen met zoete aardappelfrietjes! :yum:

1 like

Salade, knoflookstokbrood en burrata.

Burrata kan je écht niet halveren en 1 hele is nogal veel. Ik zag in de super ook een kuipje burrata met 3 kleintjes. Dat koop ik de volgende keer :+1:

afbeelding

8 likes

Vegan quiche met aardappeltjes ernaast :heart_eyes:

10 likes

Rode ui, paprika, kastanjechampignons en portobello gegrild met wat Mexicaanse kruiden, stilton erover laten smelten en dan in een volkoren wrap met wat sour cream.

Sushi want het is mijn verjaardag :partying_face::partying_face:

Wel moeilijk eten zo

11 likes