Wat eet je vanavond #2

Voor het eerst in maaanden (jaren?) weer uiteten geweest, en had zo’n zin in kipsate met friet dus ben weer helemaal content :ok_hand:

1 like

Poke bowl met oa bloemkoolrijst, ben benieuwd

1 like

Met rijst en boontjes.

1 like

Bloemkoolnasi met geglaceerde tofu met chili-knoflooksaus, vegetarische kroepoek en ingemaakte groenten.

4 likes

Bruine bonen met vega spekjes, surinaamse piccalilly en rijst.

1 like

Een zelfgemaakt tomatensoepje met brood en dips

2 likes

Nog een restje thom kha kai soep en gebakken aardappeltjes, toscaanse carre en spinazie a la creme.

Dit weer :blush:

3 likes

Aubergine met tomaat/tamarinde saus en platbrood

3 likes

Ik ga voor het eerst sinds m’n vakantie weer bij mijn oma eten dus echt oerhollands op zijn lekkerst: goed zout gekookte aardappels met echte jus, sudderlapjes, spekbonen en rabarber. Jammmmieee

Hoewel ik normaal bijna geheel vegetarisch eet, maak ik voor eten bij mijn oma een uitzondering. Mede omdat ze anders geen idee heeft wat ze moet maken, maar ook omdat zij vlees echt heerlijk klaarmaakt (en altijd van de bio-slager haalt, ook wel enigszins fijn idee).

10 likes

Aspergesoep met asperges en gekookt ei

2 likes

Gnocchi met rode ui, paprika, spinazie en mozzarella in tomaten-basilicumsaus

2 likes

Spaghetti❤️

Gnocchi met putanesca saus, staat lekker te ontdooien

Erwtensoep met geroosterde broodjes. I know, I know het is nog zomer… :sweat_smile:

2 likes

Flatbread met falafel, aubergine, granaatappelpitjes, gemengde sla, komkommer, tomaat, feta en een yoghurt-muntsausje

7 likes

Andijvie stamp met spekjes en slavink, echt zin in met dit weer

5 likes

Zoete aardappel blokjes uit de airfryer, broccoli en vega gyros (van Vivera, erg lekker)

1 like

Ik had hetzelfde! Echt lekker met dit weer idd

1 like

Ratatouille met geroosterd brood

1 like