Ohh hier heb ik ook wel weer zin in.
Geroosterde bloemkool met granaatappelpitten en tahinisaus, gekruide bulgur en een salade van spinazie, boontjes, ingelegde ui en olijven met sumakdressing.
Cottage pie met wortelpureelaag ipv aardappel
Dit klinkt goed, heb je hier ook een recept
van?
soep met broodjes, zo lekker
Vegan foe yong hai! Met bami
Klinkt goed! Heb je een recept?
Rijst met een curry van tomaat, paprika, wortel, kikkererwten en kokosmelk
Ik moet het nog maken en het is de eerste keer, dus zal vanavond wel even delen wat ik precies gedaan heb en of het een succes was!
paddenstoelensoep met truffelolie en een turks brood tosti met geitenkaas, honing en peterselie!
Gebakken zalm met ovenfrietjes en sla! Zin inn
Kip enchiladaās met pico de gallo & komkommersalade
Risotto met pompoen, paddenstoelen en geitenkaas
Nou update haha, hadden het recept van wateetjedanwel gebruikt maar dat is geen aanrader het āeiāmengsel is met silken tofu maar het was te nat en werd helemaal geen geheel dus we hadden een soort gekke scramble haha. We experimenteren nog wel een keer verder dus mocht het een keer goed lukken post ik het hier wel ergens :ā)
Bami was gelukkig wel lekker!
Heb ik! Het is grotendeels dit recept: http://www.degroenemeisjes.nl/bulgur-met-bloemkool-tahini/. Ik maak het wel vaker en heb het gaandeweg wat aangepast (geen grapefruit en rozijnen, wel nog wat amandelen er bovenop), maar de basis is hetzelfde
De salade is gewoon een mengsel van spinazie, kort gekookte boontjes, kalamata-olijven en wat ingelegde uien (naar een willekeurig āquick pickled onionā-recept) en een dressing van olijfolie, citroensap, peper, zout, wat paprikapoeder en een flinke dosis sumak.
Vanavond weer want ik heb nog restjes!
Linzensoep met Turks brood
Zelf pizza maken met rode ui, paprika, kerstomaat, champignons, kappertjes, olijven, artisjok en feta⦠Heb al honger.
De bedoeling was wokgroenten, noodles, gebakken ei en pindaās.
Maar ik zie net dat mijn vriend ovengroenten heeft gehaald. Ook wel lekker maar ik vind Aziatische wokgroenten er beter bij passen. Dus nu twijfel ik om nog naar de supermarkt te gaanš
Tikka masala, rijst, boontjes en flatbread
Deze weer eens een keer (ik blijf ākerstreceptā negeren hoor)
Groentesoepje