Die klinkt idd lekker! Heb uiteindelijk met ui knoflook zoete aardappel en kruiden van tijm rozemarijn een soep gemaakt en kokosmelk erin gedaan, vind hem oke. De jouwe klinkt lekkerder!
Kaas pannenkoeken met stroop
Friet met doritos kipnuggets en chilimayo
Pasta met spinazie, champignons, tomaatjes en gerookte zalm met wat boursin als sausje.
Gewoon groentebouillon niet zelfgemaakt hoor, zo’n blokjes kant en klaar.
Sperziebonen gesmoord in kerriesaus, gepofte aardappel en vega schnitzel
Dank voor jullie stem
Wat is het geworden😁
Stoof met nepkip, bio spekjes (iemand al een goeie vervanger gevonden voor spek?), paprika, sjalotjes, tomaten en rijst
Als je het voor de vlezigheid wil gebruiken niet, puur voor iets zouts (en evt krokants) die vegan spekjes van AH eigen merk (wel bakken met extra zout)
Zweedse balletjes, aardappelkroketten en sperziebonen
Zongedroogde tomaatjes vind ik soms ook wel passends voor de structuur en hartigheid, anders plakjes gerookte seitan in reepjes snijden (deze zijn van ekoplaza)
Het is lekker weer dus… barbec-you, barbec-me, barbec-everybody!
Hoe maak je dit? Klinkt heel lekker
Is het ook, zo lekker en gezond wel met al die groente. En simpel: spekjes aanbakken met knoflook, (nep)kip erbij en flink wat Italiaanse kruiden. Dan de sjalot (5 grote), paprika (3, mix) en tomaat (6) erbij. Afblussen met madeira. Vuur laag en laten stoven (tijd hangt af van of de groente nog bite moet hebben of niet). Afmaken met peper en zout. Oh en ik eet het met rijst! Maar kan met pasta/aardappels/zonder iets van koolhydraten.
@macchiato Is dat ook wat zoutig en heeft het die rook smaak?
@Dazed ga ik proberen. Gebruik het vooral vanwege de zoutigheid idd en die rook smaak!
ben nu in week 2 van weinig koolhydraten!
vanavond eten we gevulde paprika’s met gehakt, tomaat, ui en heel veel kaas
en ik wil nog even opscheppen over gisteren, toen had ik dit heerlijke plankje
Ja het is echt gerookt op beukenhout zelfs! Zoutig ook, kan je zelf nog versterken natuurlijk
Couscous salade met falafel en tzatziki