Chili cheese fries met extra Nacho’s
Lekker makkelijk, groenteburger met aardappeltjes uit de oven en sla
Vega schnitzel + gewokte spruitjes met spek, knoflook en nootmuskaat
Zelfgemaakte saté met satésaus en frietjes.
Er zit hier in de stad het leukste dumplings winkeltje ooit. Ze verkoopt het vanuit een raam in haar keuken. Ze zijn nu echt al super verslavend.
Lievelings
We staan nu voor een weeshuis allemaal hapjes te koken. Albondigas, Spaanse tortilla, gepaneerde bloemkool, kiptaco’s. Allemaal voor mij en mijn vriend haha. Morgen ook nog lunch denk ik zo.
Wie heeft er een recept voor groenteburgers/schijven uit de oven?
Ik ga flammkuchen maken met peer, blauwe kaas & walnoten.
Ik zag net van donnie aan de kook een recept voor groenteburgers, hij bakt ze op een plaat maar ik doe dat soort dingen in een brownievorm met wat olie in de oven en dat werkt vaak prima! Halverwege even keren.
Ik heb dit specifieke recept nog niet geprobeerd maar de structuur zag er wel goed uit
Goede tip kan ik in feite natuurlijk met elk recept bedoeld voor de pan proberen
beetje inschatten of ze wel knapperig worden
Pad Thai met gamba’s. ZIN IN
Gefrituurde risottoballetjes??? Waar vandaan?
Ik had koolrabi in een TGTG box dus moest daar een recept bij zoeken. Het wordt een ovenschotel met appel en Spekjes. Ben benieuwd.
Hele simpele tomatensaus pasta met extra veel chili vlokken en een burrata on top.
Probeer nu maar gerechtjes als lunch uit, heb ik iig nog lekkere airfrer aardappeltjes groente en burger voor de avond.
Deze week zoete aardappel, pompoen, pastinaak en cherrytomaatjes uit de oven met filet proberen en chicken tonight zonder chicken
Courgettesoep met zo’n heerlijk fout stokbrood met kruidenboter uit de oven