Wat eet je vanavond #2

Parelcouscous met spinazie, zongedroogde tomaatjes en geitenkaas

Eet vanavond bij m’n ouders :relaxed: Stoofpotje (met mosterd op boterham jaja), patat van de lokale patatboer en salade #dichtslibbende aderen HERE I COME.

3 likes

Gefeliciteerd!

OT: ik eet zoete aardappelschotel met sperziebonen en tonijn

Dankjewel!

Poutine en Vega nuggets van maccie.

( Don’t judge, heb een kater )

2 likes

Pollo HawaĂŻ schotel met friet van de pizzeria

1 like

volkoren penne met linzen-bolognese en champignons (en had fancy paddestoelen uit de afprijsbak van Jumbo)

Sushi!

Ovenaardappels met zelfgemaakte kruidenboter, vegi gehaktballetjes en een salade

3 likes

Weer onderweg naar les parents. Volgens mij zuurkoolstamppot. Lekker kuiltje graven voor de jus, en rookworst :two_hearts:

2 likes

@FitTovenares, welkom en wat fijn dat we meteen met reclame te maken krijgen. Je bericht is verwijderd. Je bent welkom gezellig mee te posten, mits je zorgt dat je op de hoogte bent van de huisregels en je niet spamt.

Vis spiesjes met courgettes, champignons, rode ui en paprika (uit de green egg!!) op een bedje van parelcouscous, krokante spekjes en tuinerwten.

Soort van Hellofresh in combi met allerlei andere dingen :sweat_smile:

2 likes

Dahl met zoete aardappel, linzen, spinazie en naanbrood

4 likes

Couscous met pulled oats en ovengeroosterde groenten: kikkererwten, paprika, venkel en wortel.

3 likes

Curry met o.a. kikkererwten

1 like

Pompoensoep en een ciabatta met pesto/tomaat/mozzarella

2 likes

Friet met een stoofvleeskroket

Brioche met jam en chocomel

1 like

Dit mag echt in de krant, eindelijk weer eens een ‘normale’ maaltijd: linguine met garnalen, tomaatjes en rucola

5 likes

Wij hebben pasta carbonara gemaakt met Vivera spekjes. Het is echt bizar hoe ‘echt’ de spekjes lijken. Smaak, textuur, kleur
 zo knap gemaakt. Ik weet alleen niet of ik het lekker vind? Het smaakt en ruikt echt precies naar spekjes (tenminste als ik het me goed herinner).

4 likes