Wat eet je vanavond #2

Ja klopt. Ik gebruik altijd dit recept voor de saus

Super snel klaar en heel lekker. Speel trouwens wel meestal vals door een mango uit blik te pakken (gewoon 1 blik is genoeg) want die hier in de supermarkt is altijd een beetje Russisch roulette

5 likes

Jamie Oliver zou jaloers zijn: cup a soup tomaat met krokante croutons en een afbak knoflook stokbrood.

12 likes

Hartige taart met broccoli en cherrytomaten.

Ohja deze heb ik laatst ook gegeten, was heel lekker

1 like

Vandaag: de pompoen tagliatelle van @vaatdoek
Gisteren: de groene lasagne van @Shadina
Eergisteren: de risotto van @Bunnyslippers
Eer-eergisteren: de panpizza van @grace

En het was allemaal heerlijk!

9 likes

Groentesoep en weer afbakbroodjes met kruidenboter.

Sta te wachten op mijn hamburgers en friet. En ik heb mss per ongeluk 2 toetjes besteld, terwijl ik nog een taartje in de koelkast heb staan (en smiddags al 1 op heb).

Met hopelijk een lekkere fles Barolo die 50% was bij Gall, dus daardoor al lekkerder moet smaken.

2 likes

Hier ook zoiets, groentesoep met stokbrood en aioli.

1 like

Curry madras (pakket van AH) met kikkererwten, zoete aardappel en chinese kool (zelf allemaal erbij gedaan) en naan

2 likes

maar dan met Italiaanse kruiden en cayennepeper

Poffertjes :grimacing:

4 likes

love pappa, echt ultiem comfortfood :heart:

1 like

Stoommaaltijd met kip, boontjes en aardappel van de Appie. En daarna ijs!

Indomie :star_struck:

2 likes

Oeh welke panpizza van @grace ? Kan het niet vinden

Oh neeee wacht, ik wilde de panpizza van Jamie Oliver maken maar kon het recept niet vinden. En toen werd het de wrap met shoarma!

1 like

Heb je een recept? Worden de oesterzwammen niet taaiig in een risotto? Ken ze alleen “pulled” uit de oven, ben heel benieuwd!

Ohnee gewoon zelf in elkaar geflanst. Oesterzwammen deed ik er pas bij van zodra ik de eerste keer bouillon toevoegde. Ik houd wel wat van die taaiige structuur dus geen idee of dat de goeie manier is, maar ik vond het erg lekker!

1 like

Thanks!

1 like

:fries: + :wine_glass: = :heart:

14 likes