Wat eet je vanavond #2

Ik ben heel benieuwd omdat mijn vorige ervaring met oesterzwammen niet heel denderend was.

Boerenkoolstamp met vivera spekjes en hema ookworst, ben benieuwd!

Ik ga los op Amerikaanse snacks voor tijdens het volgen van de verkiezingsavond met een vriendin.

Mini burgertjes
Mini sloppy joe (hehe)
Pigs in blankets
Kip nuggets
Popcorn
Duff biertjes

9 likes

Risotto met pompoen, spinazie en oesterzwammen. Heerlijk herfstig gerechtje!

4 likes

Ovengroenten met parelcouscous en parmazaanse kaas

1 like

Gister mega simpel en snel, parelcouscous met vegaballetjes, feta, lenteui, paprika, komkommer en avocado (wilde er eigenlijk nog meer groente door, maar had even blackout in de supermarkt)

Vanavond ga ik een poging tot de saag paneer van @grace doen. Love paneer, zin an.

Ha, ja, van veel boter worden de meeste gerechten sowieso een stuk beter van inderdaad!

Pasta pesto.

He fuck, mijn ah verkoopt blijkbaar geen paneer meer. Dus nu broodjes Vega gyros (al tijdje benieuwd naar!) met tzatziki, salade en zoete aardappel uit de oven

Turkse rijst met gegrilde puntpaprika en vega boneless wings van de AH.

1 like

Worst is heel erg goedgekeurd

2 likes

Yay ik ben nog niemand tegen gekomen die die worst niet te eten vond.
Eigenlijk zou ik nu de titel moeten krijgen ’ Worst supporter van de HEMA’. of ‘Hema’s worst supporter’ :joy:

1 like

@moderators Helvegen wil graag een nieuwe titel :slightly_smiling_face:

Ik sluit me erbij aan trouwens, vond de worst ook echt lekker! Met mosterd. Wil hem nog eens testen met die vegan hotdogsaus.

Welke balletjes had je? Gisteren weer een keer vega gegeten en mijn vriend had de balletjes van jumbo eigen merk meegenomen. We vonden ze echt niet lekker. Vraag is dus welke dat wél zijn haha

ik had deze:

En vond ze echt prima!
1 like

Restjes van Indisch afhaal gisteren: butter chicken, chicken biryani, nog gewone rijst, soep en van die flatbreads

1 like

Andijviestamp met vegaballetjes en een lading kaas :heart_eyes:

2 likes

:heart:

(En denk nog een banaan na die tijd)

1 like

Krokante kip met mangosaus, gebakken rijst en sperzieboontjes :heart_eyes:

3 likes

Zelfgemaakte mangosaus?