Wat eet je vanavond #2

Zomerse chili con carne met rijst

Erwtensoep met vega hema rookworst :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb lasagne in de oven staan!

Al gegeten;

https://favorflav.com/nl/recipes/vega/gesmoorde-prei-met-eieren-en-zaatar/

Groene shakshuka van ons Otto.

Prei, spinazie, ei, ingelegde citroen en feta. Ik was een beetje uitgeschoten met zout en volgende keer doe ik er ook erwten bij :hugs:

3 likes

Gezonde aardappel anders van Project gezond.

1 like

Noedelsoep

Vegan butter chicken met basmati rijst

1 like

Waar vind ik het recept?:innocent:

1 like

Dankjewel!:innocent:

1 like

Traybake met chili/honing aardappelpartjes, zoete puntpaprika, mini trostomaatjes en chipolata worstjes

1 like
1 like

Ik heb vanmiddag pompoensoep gemaakt maar heb even 0 inspiratie qua wat daar bij te eten? Iemand tips toevallig? Mag dus echt een hoofdgerecht zijn wat je na de soep eet of juist iets dat je tegelijk met de soep kunt eten. Liefst wel vegetarisch trouwens :slight_smile:

Ik heb van mijn moeder restjes chili con carne meegekregen. Heb alleen niet zo een zin om het met rijst te eten, dus ik denk dat ik zo nachos met cheddar in de oven gooi en dan daarover de chili giet. Beetje zure room en hot sauce en de teleurstelling van mijn moeder als ze mijn instastories ziet is compleet.

Als toetje leftover bread & butter pudding met vanille brandy saus.

4 likes

Pasta met gegrilde pompoen, kastanje champignons, spinazie en salie. Lekker herfstig :maple_leaf::fallen_leaf:

1 like

Ik maak vaak zelf croutons van 1 of 2 sneetjes brood (of de kapjes). In olie en met knoflook bakken, daarna in de soep. En dan eet ik er een kleine salade bij

Sushi besteld :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Met afbakbroodje. Easy peasy beautiful covergirl

1 like

Het is een mega aanrader!

Leuk nog even zon review! Ik heb er nu al zin in :yum: nu nog even een rustige avond met tijd om het te maken

1 like