Wat eet je vanavond #2

M’n vriend is echt een trage kok en die kon het relatief snel maken. We hebben het gemaakt met aardappelschijfjes om het nog makkelijker te maken. Wel wat langer in de oven ivm de garing.

1 like

Dit ga ik morgen maken. Ik kan niet koken, maar dit kan ik wel :grin::grin:

2 likes

Haha ik zou mezelf helemaal geen kok noemen :rofl:maar dat klinkt wel hoopvol

1 like

Vegan sloppy joes met rode uienrelish en avocado.

7 likes

Vorige week vakantie gehad en gisteren patat gehad, dus nu maar weer eens normaal eten.

Gebakken aardappeltjes, spinazie met een gekookt eitje en een kaasschnitzel.

1 like

Pannekoeken! zo lang niet zelf gemaakt, met appel en suiker
Ik maak er zoete aardappel soep bij denk ik

4 likes

Klinkt goed! Heb je hier een receptje van? (Krokante kip met mangosaus en gebakken rijst?)
edit: `vond hem al wat onder jouw post

1 like

Snijbonenstamppot met een bofkipburger

Met rijst, dit is echt heel makkelijk en super lekker! Ben in corona tijden trouwens extra blij met mijn huisgenoten die ook houden van koken en vegetarisch/vegan eten

5 likes

Kipsaté met hele pittige satésaus, aardappelwafels uit de airfryer en zoetzure komkommers :cucumber:

1 like

Vega burger met zoete aardappelpatat

2 likes

Tomaat-/pastinaaksoep (verspakket van de AH)

Vegan Guinness stew met de AH vega runderstukjes.

Samenvatting

Voor mij eerste keer dat ik die runderstukjes probeer, maar denk dat ik ze vaker ga halen. Heel ‘mals’ en saus hecht goed. Lijkt me ook lekker om mee te wokken, lekkere sticky honing peper of andere woksaus met broccoli bijv en dan met rijst en noedels.

8 likes

Recept!

Edit: NVM ik zie het al ongeveer op je foodinsta (groot fan trouwens!)

2 likes

Ik heb dit recept gebruikt! Uiteraard heb ik geen bevroren ui gebruikt, maar wel diepvrieserwten (de ah biologische zijn lekker, zijn niet van die mini’s), en wat teentjes knoflook want ik kan niet koken zonder knoflook. Verder zou ik volgende x gewoon de aardappel en winterpeen in niet al te grote stukken er rauw ingooien en laten koken in de Guinness (of even heel kort van tevoren biepen in de magnetron). Dan is het nog sneller. Voor extra budget doe ik mss volgende x wel 1 bakje runderstukjes en mss wat extra aardappel & wortel. Je moet wel van bier houden, want is natuurlijk niet echt verdund met bouillon, en wel aanwezig!

Edit: o lees je edit nu pas, lief :star_struck:

1 like

Deze vanavond gegeten. Heel lekker, echt een aanrader!

1 like

Tuna melt pasta ovenschotel

1 like

Jaa love haar website! Heb nog niks van haar gemaakt wat niet vet lekker was

1 like

Butter chicken met bloemkoolrijst

1 like

Oeh, ik heb alleen nog maar dit recept gebruikt. Ik ga binnenkort maar eens een ander recept proberen.

1 like