Wat eet je vanavond #2

Even update maar mijn versie was vegetarisch ipv vegan, want blijkbaar bevatten de runderstukjes van AH ei. Als je dat niet uitmaakt zijn ze wel heel lekker, ik wil het nu zelf nog een x proberen met die plantaardige stooflappen van Jumbo. Heb ze zelf niet geprobeerd nog, maar dan issie wel echt vegan.

Ik vind die stooflapjes echt super lekker!

1 like

Mac’n cheese met zelfgemaakte vegan spekjes (op basis van paddenstoelen) en geroosterde broccoli

5 likes

Ja doen! De mangocurry en de mushroom matar zijn aanraders :blush:

Penne met tomatensaus, tonijn en feta

1 like

Rode kool, plantaardige balletjes van de Ikea en aardappelschijfjes

1 like

Vandaag een AVG-tje…
Bloemkool, gebakken aardappelbolletjes en een tournedos (met truffelmayo :drooling_face:)

1 like

Spaghetti bolognaise :heart_eyes:

Zalm broccoli en zoete aardappel. Allemaal uit de oven met een yogurt Citroƫn dille sausje

1 like

Linzen-wortelsoep met naan

1 like

De taco’s van knorr wereldgerechten, misschien een guilty pleasure maar ik vind ze zo lekker jummmm

Couscousalade met pompoensoep :blush:

Soort zelf in elkaar geflanste tuna melt macaroni uit de oven

2 likes

Jazeker! https://ohmyfoodness.nl/omf-kookt/fastfood-friday-tuna-melt-pastaschotel/

Ik doe er wel nog broccoli doorheen om het iets gezonder te maken :sweat_smile:

2 likes

Oh wow nu pas snap ik waarom ik dit ging eten vanavond. Ik had voor de lunch een tonijnsalade gemaakt maar dacht die moet vandaag wel op. Zag toen jouw bericht en 1+1=2. Kon alleen niet meer bedenken hoe ik toch op dit goede no waste recept idee gekomen was :joy:

1 like

Pizza besteld

Soort curry meets Butter chicken met Naan

Oh perfect deze. Zag laatst verse rƶsti liggen bij Lidl en heb ook nog bosui en cheddar dus denk dat ik dit morgen ga maken!

1 like

Na een hele lange periode lang leve de lol deze week 32 uur werken en vanavond WEEKEND!

Dus ik eet spaghetti met knoflookolie en parmezaan en ik drink daarbij uiteraard WIJN

6 likes

Pasta pesto met gegrilde zalm

3 likes