Oooooh jongOooons die aardappel truffel gratin van de appie is echt lekker. Met asperges en witlof.
Sperziebonen, gebakken aardappeltjes en vegan kip schnitzel
Aardappel witlof ovenschotel met cashewnoten en vegan parmezaan
Gnocchi met vega kipstukjes, spinazie, zongedroogde tomaten, tomaten, ui, groene pesto en pijnboompitten
Soep en knoflookstokbrood
Hier met wat meer poespas
Was het ook, dus zet maar op je boodschappenlijstje
Ethiopische linzen (met berbere en niter kibbeh) met Jamaicaanse rijst met kidneybonen en Scotch bonnet. Beetje gekke combi maar op verzoek van m’n vriend
Dahl met zoete aardappel, linzen en spinazie en een naan
Heb kerstavond en tweede kerstdag/avond gewerkt, dus ik vier vanavond kerst.
Mijn beste vriend komt eten. Heb een vega borrel plank laten verzorgen door een plaatselijk restaurant en daarna lekker kaasfondue en scrooge kijken.
Deze pasta, super snel en lekker
Ik ga deze maken denk ik. Heb nog een restje kip en tomaten en de rest ook in huis haha.
Lasagne
Oei nee ik doe het eigenlijk altijd op gevoel, wat vinden ze lekker? Wat ik er vaak bij doe is bijv. verse rauwe zalm, edamameboontjes, avocado, mango, radijs, peen julienne, dat soort dingen. Je kan natuurlijk ook tofu of een soort crispy kip maken erbij, of een andere soort vis. Maar net wat ze lekker vinden.
Oh en vergeet niet sojasaus natuurlijk haha
vegan shoarma, zoete aardappelblokjes en geroerbakte groenten, heb ook nog vegan knoflooksaus (eten voor 1.25 per persoon haha)
Een van mij vriezerbakjes pastinaakstamppot
Te pimpen met gebakken spekjes en champignons met tijm
Eventjes normaal tussen de feestdagen in: aardappelgratin, wortelen en vis.
Was dit lekker?
Ravioliiiiii