Wat eet je vanavond #2

Zelfgemaakte pizza, het deeg is aan het rijzen :yum:

3 likes

Top, dan gaat ie op het lijstje voor deze week haha

1 like

Curry met geroosterde bloemkool, boontjes en zelfgemaakte paneer

2 likes

Whisky margaritas met epoisses kaas uit de oven, leverworst van Brandt & Levie, met broodjes en hummus. Ik zou elke dag kunnen borrelen.

4 likes

Gisteravond. Lasagne met salade en knoflookbrood.

Foto van de knoflookbroodjes, erg trots deze perfectie aan goudbruin en krokant :ok_hand:t2:

12 likes

Bloemkoolpizza met tapenade, paprika, prei en tomaat (bedenk me net dat ik geen kaas in huis heb shittt)

Geroosterde paprikasoep met crème fraiche en een plaattaart met ui en kaas

Hete bliksem

3 likes

Ik heb een quiche gemaakt met prei, tomaat en heel veel kaas :+1:

Ik sta nu een combinatie te maken van dit + een recept voor vegan hachee uit De Vega Optie van Joke Boon, met hutspot erbij. Ben heel benieuwd, het ziet er al goed uit! Mijn moeders hutspot met hachee is echt legendarisch dus ik hoop dat dit een fijne vervanger is.

3 likes

Ohh klinkt goed, ben benieuwd!

Wij maken vanavond Vegan Fajita’s :face_with_monocle: haha zal mij benieuwen wat dat wordt

2 likes

Haha ja, het ruikt nog steeds naar kaas.

1 like

Heel goed gelukt en grotendeels jouw recept gevolgd! Het smaakte echt hachee-achtig :slight_smile:

1 like

Chili sin carne met guacamole en zure room

1 like

Ah wat goed, leuk! :blush:

Ik vond het broodje enkel wel bizar klein, ook in verhouding met hoeveelheid kipkerrie salade die over was :sweat_smile: verder lekker gegeten. Zou het niet persee nog een keer maken.

Beetje laat, maar ik doe altijd rijst, komkommer, avocado, bosui, surimi/tonijn/zalm, gesnipperde nori. Naar smaak sojasaus en mayo. Als topping vaak nog gefrituurde uitjes.

2 likes

Hotdogs

1 like

Met oes @sjem vegan rendang en sajoer boontjes gemaakt:

13 likes