Wat eet je vanavond #2

Vegan bao buns met hoisinreepjes en zoetzure wortel en komkommer :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik ben geinfluenced en ga dit vanavond ook maken :two_hearts:

1 like

Spaghetti met peterselie-basilicumpesto, broccoli, groene asperges en kerstomaten

4 likes

Pompoensoep met stokbrood

Worteltjes en krieltjes uit de oven met verse kruiden + een vegan hamburger.

2 likes

Left over zilvervliesrijst/linzen/kikkererwten word de basis van een nasi, extra erin groente (champignons/ui/doperwten en wat ik nog zie) en heb tempeh in pinda-saus marinade gedaan. Tempeh bak ik krokant op en de pinda saus erbij.

Burgers en frietjes

1 like

Lasagne :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Nachos met kaaaas en guacamole. Gekocht voor oud en nieuw maar mn moeder had natuurlijk al meer dan genoeg vreetwerk. Dus nu maar als avondeten. :+1:t3:

2 likes

Pizza van dr. Oetker. Nog even in de vakantie modus :relieved:

1 like

De tomatenrisotto met mozzarella die iemand hier ooit postte (of in een ander topic), met extra kruiden en peccorino. Was heerlijk, dus aan wie het deelde: dank je wel!

1 like

Libanees brood met vega shoarma, tomaten, komkommer , tahin en harrisa.

1 like

Boerenkoolstamppot met ‘jus’ en een Sofine broccoli schijf.

1 like

Enchiladas met kip! Volgens dit recept:

Was heel lekker en heb nog over voor morgen

3 likes

Udon noodles in zelfgemaakte miso-paddestoelen bouillon :ramen:

3 likes

Tomatentaart, zo lekker! Croissantdeeg bodem met uien, tijm, olijven, ansjovis en gebakken tomaat.

3 likes

Jaaa, deze is zo lekker. Die refried beans maken het echt.

Oh maar echt! Dit was de eerste keer dat ik het maakte, maar dit is een recept om te bewaren!

Pokebowl met edamameboontjes, peen en kool julliene, radijs, krokante kip, surimi en komkommer

2 likes

Vodka pasta linguine met een courgettisalade met geroosterde tomaten

7 tenen knoflook haha

7 likes