Wat eet je vanavond #2

Pannenkoeken, naturel, spek en kaas. En op dit moment bedenk ik me dat ik geen stroop heb :sob:

1 like

Sushi besteld! Vanaf morgen weer normaal.

Heb deze vandaag gemaakt nav je bericht. Erg lekker!! Voor herhaling vatbaar :heart_eyes:

Eten besteld: Thai peanut balls, onion rings, Taiwan chicken cigars, Vietnamese loempia en churros met chocolade :heart_eyes: Ik ben benieuwd!

2 likes

Wou even het resultaat delen want dit was de eerste keer dat ik zelf baos maakte en ze waren vet goed gelukt! En ik had best veel deeg dus ook nog vegan custard buns als toetje gemaakt :blush:

En vanavond eet ik platski met vegan goulash, maar dat is niet zo fotogeniek

24 likes

En als echte tata vond ik het nog lekker ook

3 likes

Ja! Ik heb dit recept voor de broodjes gebruikt, met amandelmelk in plaats van gewone melk en dat ging heel goed, was een fijn deeg ook.

Voor de hoisinreepjes heb ik sojabrokken geweekt in warm water, uitgeknepen, in reepjes gesneden en gemarineerd in hoisinsaus met een beetje rijstazijn, sojasaus en suiker terwijl het deeg aan het rijzen was. Daarna de reepjes op hoog vuur gebakken met op het eind nog een beetje extra marinade. Zoetzuur is gewoon wortel en komkommer in warme rijstazijn met suiker!

1 like

Weeeeeer stamppot :stuck_out_tongue_winking_eye:
Deze keer weeeer met spekjes en champignons erbij, en winterpeen met balsamico uit de oven

Singapore noodles naar recept van Meera Sodha uit haar boek ‘Azië’

Risotto met champignons

1 like

Sichuan pork ragu met noodles.

1 like

Zoete aardappel in tomaten-limoensaus met kardemom, met naanbrood erbij. Uit Ottolenghi’s nieuwste kookboek Flavour.

4 likes

Heb je deze al eerder gemaakt? Review graag! Staat ook nog op mijn lijstje.

Vegan curry madras, helemaal zin in :heart_eyes:

Leftovers van gister (Afghaans super lekker)

1 like
3 likes

Vanavond doen mijn vriend en ik alsof we uit gaan naar ons favo biercafé. Ik heb mijn vaste biertje van de tap nu in een flesje koud liggen. En ik loop zo bij dat café langs om hun duck confit te halen met zuurkool.

6 likes

Javaanse bami met zoetzure kip

1 like

Spaghetti met linzenbolognese

3 likes

broccoli met aardappelpuree (zoete en gewone aardappel) en een bofkipburger

2 likes