Wat eet je vanavond #2

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: zou je misschien dat recept voor kabeljauwkoekjes willen delen? Ik zoek (na een restaurantbezoek) al enkele jaren naar het recept voor hèt perfecte viskoekje en heb het helaas nog niet gevonden.

2 likes

Zal morgen even foto maken! Moet wel zeggen dat dit wss niet het recept gaat zijn voor je. Ik vond het een lekkere en simpele maaltijd, maar de viskoekjes waren niet mindblowing.

Ik heb lekkerdere gemaakt (in deze gaat bijv geen aardappel, en dat vind ik vaak wel extra lekker).

1 like

Pannenkoeken

1 like

Wraps met vega crispy kipstukjes, haricots verts, satésaus, ei, komkommer, gefrituurde uitjes en lente-ui

2 likes

Dank!
Oeh nu twijfel ik. Die uit het restaurant waren denk ik niet met aardappel maar ik weet het niet meer zeker. Sowieso ben ik gek op aardappel dus als dat in een viskoekje zit: lekker!

1 like

Andijviestamppot

2 likes

volkoren penne met linzen-bolognese (+ champignons/prei/ui/etc) en een overgebleven bofkipburger

Saag paneer

1 like

Kip Siam

1 like

Misosoep met udon noodles, paddenstoelen, paksoi, wortel en lente-ui

1 like

Patat en kaasstengels. Ik kijk er al de hele week naar uit :sweat_smile:

afbeelding

15 likes

Ik gooi er een afbak pizza in denk ik

1 like
1 like

Ovenpasta ham/kaas :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Sushi besteld :smiling_face_with_three_hearts:

Courgettesoep en lasagne met mijn bolognesesaus die >6 uur gesudderd heeft :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bloemkoolpizzabodem met bbq/tomatensaus, pulled chicken, puntpaprika en kaas natuurlijk

3 likes

Pitadeeg staat nu te rijzen! Straks pita’s met falafel, tzatziki en koolsla.

7 likes