Leftover kimchi deopbap van de Koreaan
Stamppot andijvie met vega rookworst en mosterd
Surinaamse bami met sperziebonen en kroepoek
Rotiiii
Pasta met tomaten, ansjovis, peterselie, citroen en garnalen
Dit echt binnen 10 minuten in elkaar geflanst (incl pasta koken). Súper lekker
Ik ga een broccoli ovenschotel maken met ham, aardappelschijfjes, broccoli (duh) en kaas. Ben benieuwd. Op pakje staat ook dat er champignons in moeten/kunnen maar bah bah bah.
Gnocchi met pesto, geitenkaas, sperziebonen en tomaatjes.
Hachee met rode kool een aardappelpuree
Pannenkoeken met oude kaas. Voor het eerst in mijn lefe Hollandse pannenkoeken maken.
Is je snert ook nog gelukt? En ben benieuwd hoe je ze nu gaat bakken, kaas door beslag, plakjes smelten…
Ramen met silken tofu
Gebakken udon en gyozas
Ziet er echt lekker uit, wat is het?
Thanks! Het is Borsjt (Oost Europese rode bietensoep) met haver fraiche en dille
Snert ga ik een andere x maken, heb nog geen recept gevonden waar ik helemaal tevreden mee ben. Dus tips blijven welkom!
Ik ben nu voor de methode met geraspte kaas gegaan, en ik heb tot nu toe beste resultaat met kaas in pan strooien, zodat het licht aanbakt en dan beslag erover.
Ga ze zo proeven! Zijn niet de mooiste, vind ze wat bleekjes nog (maar kaas is wel krokant!). Mss iets dunner beslag volgende x en meer geduld op lager vuur.
Edit: review, wel echt lekker, maar ik mis wat. Ze hebben zeg maar niet van die gaatjes, en missen beetje dat luchtige smeuïge. Wat vaster en drogervan structuur zeg maar. Moet ik dan meer melk/ ei doen, of mss minder lang mixen? Of allebei.
Volgens mij wel, heb m zelfs ietsje zachter moeten zetten want zelfs iets te heet.
Edit: hoe lang (minuten) bak je je pannenkoek trouwens meestal per kant? Mss is dan mijn pan toch niet heet genoeg. Want las ergens 2 minuten haha
Ik doe altijd beetje wijnsteen bakpoeder erin en wat citroensap (om te activeren), dan worden ze luchtiger (zelfs met het ‘‘zware’’ meel wat ik gebruik; volkoren of rogge dat soort/ en gewoon havermout etc)! (ik maak ze wel vegan)
Misschien wat baksoda & karnemelk toevoegen net als bij american pancakes?