Is dit gelukt uit de oven? Ik wilde dat dus laatst proberen maar na een uur was het nog niet gaar toen alsnog een half uur in pan en toen was het Ʃindelijk klaar
Tomatensoep met eigengemaakte foccacia met cheddarkaas, pesto & cherrytomaatjes.
Of risotto met pancetta (van hierboven gejat) of nachoschotel. Vriend mag kiezen. Gok dat ik al weet wat het wordt
Yes! Heb het al een paar keer gemaakt. Wel de verhoudingen hier en daar wat aangepast en wat langer in de oven. Gister een uur en toen was het klaar. Succes als je het vanavond gaat maken
Friet met Zweedse balletjes uit de slowcooker en extra veel vossenbessenjam
Gisteren. De tomaat-paprika nuggets doen me qua binnenkant een beetje denken aan de Toscaanse schijf, maar dan gladder. Geen sterke tomaat/paprika/bietsmaak maar wel lekker!
Een bowl met rijst, tamagoyaki, komkommer, wortel, edamame, rode ui, avocado en mais. En een sausje uiteraard.
Spinazie koekjes met vissticks
Home made kapsalon
Aardappels, broccoli en een kipburger. Morgen hangt af van wat er nog in de schappen ligt
Slibtongetjes met friet OMG
Roseval aardappeltjes uit de oven met gemengde sla (allebei van de biologische markt ) en een Vivera sateschnitzel
Palak paneer met naan
Gegrilde Japanse vis, rijst, komkommersalade, avocado en tamagoyaki.
Vega nuggets, tuinboontjes met feta en zongedroogde tomaten, iets van sla
Varkenshaas met appel en rozijnen, aardappelkroketten en bonen
Mosselen
Vegan hotdog (wit broodje met gesmolten Violife kaas, zuurkool, Garden Gourmet Incredible bratwurst, ketchup en mosterd) met gebakken aardappeltjes met mayo.
Zijn ze nog wel lekker dan? Mijn favo mossel restaurant heeft ze een maand geleden van de kaart gegooid omdat ze echt niet meer van goede kwaliteit waren.
Deze waren echt heel lekker! Van de groothandel niet supermakrt oid