Wat eet je vanavond #2

Is dit gelukt uit de oven? Ik wilde dat dus laatst proberen maar na een uur was het nog niet gaar :roll_eyes: toen alsnog een half uur in pan en toen was het Ʃindelijk klaar

Tomatensoep met eigengemaakte foccacia met cheddarkaas, pesto & cherrytomaatjes.

2 likes

Of risotto met pancetta (van hierboven gejat) of nachoschotel. Vriend mag kiezen. Gok dat ik al weet wat het wordt :joy:

1 like

Yes! Heb het al een paar keer gemaakt. Wel de verhoudingen hier en daar wat aangepast en wat langer in de oven. Gister een uur en toen was het klaar. Succes als je het vanavond gaat maken :smile:

Friet met Zweedse balletjes uit de slowcooker en extra veel vossenbessenjam :heart_eyes:

Gisteren. De tomaat-paprika nuggets doen me qua binnenkant een beetje denken aan de Toscaanse schijf, maar dan gladder. Geen sterke tomaat/paprika/bietsmaak maar wel lekker!

Een bowl met rijst, tamagoyaki, komkommer, wortel, edamame, rode ui, avocado en mais. En een sausje uiteraard.

1 like

Spinazie koekjes met vissticks

2 likes

Home made kapsalon

Aardappels, broccoli en een kipburger. Morgen hangt af van wat er nog in de schappen ligt :woman_shrugging:

Slibtongetjes met friet OMG :heart_eyes:

1 like

Roseval aardappeltjes uit de oven met gemengde sla (allebei van de biologische markt :heart:) en een Vivera sateschnitzel

1 like

Palak paneer met naan

Gegrilde Japanse vis, rijst, komkommersalade, avocado en tamagoyaki.

1 like

Vega nuggets, tuinboontjes met feta en zongedroogde tomaten, iets van sla

Varkenshaas met appel en rozijnen, aardappelkroketten en bonen

1 like

Mosselen :smiling_face_with_three_hearts:

Vegan hotdog (wit broodje met gesmolten Violife kaas, zuurkool, Garden Gourmet Incredible bratwurst, ketchup en mosterd) met gebakken aardappeltjes met mayo.

1 like

Zijn ze nog wel lekker dan? Mijn favo mossel restaurant heeft ze een maand geleden van de kaart gegooid omdat ze echt niet meer van goede kwaliteit waren.

1 like

Deze waren echt heel lekker! Van de groothandel niet supermakrt oid