Wat eet je vanavond #2

1 like

Carnitas

Gisteravond boerenkool met vega rookworst. Vandaag als lunch boerenkool. Vanavond boerenkool. En morgen weer boerenkool.

(M’n vriesvak is vol dus ik moet wat)

1 like

Broodje vega chorizo worst, met gekruide aardappeltjes en een salade met oa mozzarella en tomaat

2 likes

Moussaka

2 likes

Coquilles met simpele knoflookpasta en tomaatjes uit de oven

afbeelding
Magioni bloemkoolbodem met tomatensaus, geraspte kaas, vega boterhamworst en tomaatjes staat in de oven :heart:

2 likes

Nasi naar onderstaand recept

1 like

afbeelding

Traybake met veeel groenten. En de Oosterse Schijf van de Lidl maar eens proberen.

2 likes

Wat een lef die hele tomaatjes. Hete bommetjes in wording :grimacing:

2 likes

Kip pesto met koude rijst en groentjes

Daar ben ik ook achter gekomen ja :hot_face:

1 like

Vega foe yong hai bij mio padre

1 like

Hoe krijg ik de goede verhouding voor kruiden voor aardappeltjes of groentefriet?

Ik probeer wat met paprika,knoflook en zeezout(andere kruidentips zijn ook welkom!) maar het blijft wat bitter. Gewoon niet lekker.

Hoe zorg je dat je kruiden net zo lekker zijn als bijv op paprikachips van lays?

Heb deze niet geprobeerd nog, maar de verhoudingen lijken wel goed. https://www.baksels.net/paprikachips/ veel paprikapoeder gebruiken!

Of je zou patatkruiden mix aan kunnen houden.

• 10 delen paprikapoeder
  • 2 delen uienpoeder
  • 1 deel gemalen selderij zaad
  • 1 deel gemalen knoflook
  • 1 deel gemalen zwarte peper
  • 1/2 deel gemalen Cayennepeper

Komt uit Spice wise.

Of deze verhouding 1 tl gerookte paprikapoeder, 1/2 tl chipotle chilipoeder, 1 tl uienpoeder, 1 el zout. Komt uit limonade fris en snacks van tove Nilsson. Gok dat je door gerookte poeder, de verhouding ui poeder gelijk kan houden omdat de smaken beter tegen over elkaar staan.

2 likes

Lasagna, gewoon uit een pakje van Knorr

Dankjwel!:innocent:

Panpizza met tomaat, pesto en burrata, nu al zin in.

1 like

Spaghetti met tomatensaus en groenteballetjes

Leftovers van eergisteren: tagliatelle met spinazie, verse pesto, kastanjechampignons en vega spekjes.

1 like