Kaasfondue ( gewoon uit een pakje want dat lag nog in de voorraad kast)
Van maza! Als je het er een beetje door mengt valt het wel mee, maar toen ik het achter elkaar at stond m’n tong wel een beeetje in brand.
Edit: dus de hot & spicy, je hebt nml ook een gewone
Oh maar dan is het eigenlijk een heeeeele grote burrito? Rol je m ook op of eet je m dan echt als pizza?
Het viel uiteindelijk inderdaad wel mee! Als ik het door de quinoa meng was het voor mij meer 2/5 maar als ik het los at vond ik het wel wat branden haha. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk, misschien ook omdat ik 0/5 had verwacht
Indisch bestellen; rendang, longtong, saté en pisang goreng
Heb al om 16.30 uur besteld en het is daar zo druk dat ze het pas rond 19.30 uur komen brengen maar it’s worth the wait!
Patat oorlog met een frikandel speciaal en een kaassouffle met satésaus
Oh dit is zo lekker Laat het je smaken!
Enchiladas met kip, tomaat, maïs en mozzarella.
Vegetarische gyros, zelfgemaakte tzatziki, olijven, avocado, rode ui en feta.
Voor eerst sinds lange tijd snackbarvoer besteld: Patat mayo, frikandel speciaal, kalfskroket en om aan het bedrag te komen ook nog een bananen milkshake. Nu wachten tot het er is.
Dat klinkt als iets wat nooit in mijn huis gaat komen.
Zoete aardappelpuree met spinazie, broccoli en wortelballetjes
Spaghetti met pompoen en ricotta
Oeh dat ziet er heerlijk uit! Welk recept heb je gebruikt hiervoor? Ik maak zelf namelijk wel eens risotto met pompoen en bitterkoekjes. Dit ziet er uit als leuke afwisseling
Couscous met een kip, een tajine schotel uit zak en restjes champignons en courgette erdoor
Tortilla taart!
Paddestoelen risotto met blauwe kaas