Wat eet je vanavond #2

Pizza taco?? Dat klinkt goed :drooling_face:

1 like

Visstoof (met daarin bloemkool en aardappels)

1 like

Ik heb 3 jaar oude miso gekregen, maar weet eigenlijk niet wat voor miso het is. Het is iig donker. Ik heb ook nog aubergines liggen dus wil er wat mee doen, maar geen idee wat en qua hoeveelheden. Iemand tips? @anon76889665 of @sjem mss?

1 like

Hmm even kijken hoe de miso smaakt, ik ken eigenlijk alleen de lichte variant. Maar ik vind dit wel lekker met aubergines en miso: https://www.culy.nl/recepten/culy-homemade-miso-aubergines/

Of natuurlijk een miso soep. Of doe de miso door boter met zeezout en op een broodje. Vet lekker wel

1 like

Thanks! Hoeft dus niet per de te verhitten. Sorry, ik ben echt een miso noob hahaha

1 like

Home made groentesoep met ballen :heart_eyes:

2 likes

Pannenkoeken schijnbaar :heart_eyes: met kaas en/of spek

1 like

Klopt! Het is gefermenteerde sojaboon pasta. Benieuwd of je het lekker vindt, veel plezier met koken :blush::blush:

1 like

Ik heb wel eerder miso gehad, in cake en croissants ed! Miso karamel ook. Maar nooit echt zo los zelf gebruikt, en geeen idee wat voor miso ze bij die dingen gebruikt hebben.

Ben echt benieuwd.

1 like

Kippensoep met afbakbroodjes en aioli.

Mc drive of restjes van gister… Ik twijfel nog

Hartige poffert met paprika, hamblokjes en prei.

Broccoli, aardappelschijfjes, jägerburger.

Spaghetti

Wooow wat zit erop? Alleen gehakt? Of nog meer eronder? Tell me more

1 like

Huh dit ziet er aangebrand uit, wat is het (oh ik lees nu gehakt maar dan sluit ik me aan bij @Floepsie; alleen dat?)

1 like

Spaghetti carbonara besteld! :drooling_face:

2 likes

Zoete aardappel friet met een vega burger

1 like

Ik eet quinoa met spicy falafel. Toen ik het kocht dat ik jaja het is natuurlijk ‘spicy’ falafel, maar ik eet het nu en het is dus wel echt zeker

:hot_pepper: :hot_pepper::hot_pepper: / :hot_pepper::hot_pepper::hot_pepper::hot_pepper::hot_pepper:

4 likes

Ohh heerlijk :heart_eyes::heart_eyes: en lekker alles apart ook! Dan is de sla nog knapperig

1 like