Zoervleisj met rode kool
Ik wou worteltjes met kipschnitzels eten maar zijn 2 tosti’s (met ham, kaas en spek) geworden en een banaan.
Ovenpasta met venkelzaadjes, vegetarische worstjes, tomatensaus en veel kaas. Aanrader: https://lotoftaste.com/ovenpasta-met-vegetarische-worstjes-en-tomatensaus/
Ah yess is dit ook met crème fraiche? Zo lekker (en een recept van sonja bakker haha)
Haha jaaa van Sonja! Wel een beetje kleurloos op het bord maar het smaakte echt lekker!
Ja hier in huis ook favoriet! Heerlijk
En wat stond er op het menu?
Ik heb vanavond romige pappardelle met garnalen gegeten
Ik zat dit topic door te scrollen voor inspiratie en onbewust heb jij me nogal geinfluencet @Bunnyslippers want van de 3 gerechten die ik moest toevoegen aan ons weekmenu waren er 2 van jou. Ik ga volgende week jouw paneer butter massala en halloumi bake eten, ben benieuwd!
Ik heb die halloumi bake ook gemaakt door @Bunnyslippers en het was heel lekker! En vanavond weer de gegrilde paprika risotto met burrata die ik ook van het forum heb
Wat leuk om te lezen! Ik vond ook allebei de recepten erg geslaagd en makkelijk.
Hachee met rijst en aardappel. Leftovers (aka complete maaltijd voor 10 personen) van mijn moeder gekregen. Inclusief superlekkere koekjes voor bij de thee.
Salade met nog overgebleven aardappelschijfjes van de kebabboer.
Spinazie stamppot
Vanavond lekker zigeuner schnitzel gegeten samen met mijn vriend. Ik kon natuurlijk niet de verleiding weerstaan om er echt een tering grote, veelste overdreven toren van te maken. Mijn vriend hoefde er niks bij, maar ik heb er kaas, ham, rode ui, ei en mayo opgedaan. Mijn avond is volbracht.
Wij hadden chinees leftovers. Bami met runderhaas in zwarte bonensaus.
Pita falafel
Aardappelschijfjes, broccoli en slavinken in tomatensaus uit de slowcooker.
Stamppot radijsblad met vegetarisch gehakt.