Wat eet je vanavond #2

Vriend is een Mexicaanse schotel aan het maken met Pulled Chicken.

Pannenkoeken

Ik was van plan risotto te maken maar toen las ik op dit forum over Chinees en nu heb ik zin in Chinees :no_mouth:
Ik ga maar snel koken, deze wordt het weer (favoriet)

Oh ik heb hier zoveel zin in. Maar gewoon nergens te krijgen hier :sob:

Ik moet er ook best een stuk voor reizen. Eerst had een Aziatisch restaurant het hier in de buurt ook maar dat is nu een all you can eat wokrestaurant geworden helaas. Bij de toko hebben ze wel redelijk wat dus daar haal ik soms wel wat en maak het dan thuis klaar maar dat is toch anders

O M G ik kom wekelijks bij de toko en nog nooit bedacht om dim sum mee te nemen :exploding_head: stoom je die dan ook in een mandje? Nog aanraders voor smaken?

Ja die mandjes kun je als het goed is daar ook kopen! Ze hebben ook dim sum die je moet frituren, die neem ik ook wel eens.
Qua merken vind ik The Dim Sum Companyeen aanrader. Daar hebben ze (bij “mijn” Toko) ook het meeste van. De crispy chicken wonton en bbq chicken wonton zijn onder andere mijn favoriet. Maar er zijn ook vega varianten

2 likes

Dankje! Hoop dat de toko morgen open is :drooling_face:

1 like

Risotto met geroosterde courgette, buffelmozzarella, citroen, basilicum en roze peper :heart::heart:

3 likes

Waarschijnlijk dit

3 likes

Spaghetti :drooling_face:

1 like

Lamb stew uit de slowcooker!

Haha maar wontonsoep is ook héél lekker!

Spaghetti carbonara

Pasta met pittige cherry tomatensaus en burrata :heart_eyes:. De saus heeft net twee uur staan pruttelen en in die tijd heb ik ook nog even eton mess gemaakt met amaretto aardbeien, passievrucht, geroosterde amandelen en granaatappel.

3 likes

Ah dit klinkt lekker, was het geslaagd? En wil je het recept delen? (Weet eigenlijk niet of dat zo mag uit een kookboek…)

Stoofpeertjes, stoofvlees van jackfruit en crispy aardappelen in schil uit de oven :heart:

3 likes

Een restje van Aviko maaltijdpannetje Athene met een varkenshaas met pepersaus. En zo’n bros-toetje :see_no_evil:

Zwarte bonensoep van Jamie Oliver!

Granaatappelpitjes zou een lekkere toevoeging zijn :yum:

6 likes

Thanks voor de tip, heb dit vanavond gemaakt en beviel goed!

1 like