Wat eet je vanavond #2

Kip met dragon en tomaat uit de oven, aardappels uit de oven en doperwten.

Turkse pizza

Chili con BEYOND carne :raised_hands:

Chili met beyond burger erdoorheen dus. Ik ben heel benieuwd, vind beyond burger zó lekker.

1 like

Indonesische leftovers: sambal goreng tempe, taugé, gebakken ei, atjar van komkommer, beetje soto ajam en witte rijst

Aardappeltoefjes (kerst leftover), zo’n mix van bloemkool, wortel, sperzieboontjes en erwtjes uit de diepvries, hamlapje met peperroomsaus (saus is ook kerst leftover).

Indonesisch! Ik heb jackfruit rendang, saté van soja-proteine, pindasaus, sambal goreng kool, zoute boontjes, sambal goreng kentang kering, atjar ketimoen en cassave kroepoek met pandanrijst. Behalve de kroepoek is alles from scratch en met zelfgemaakte boemboes :blush:

6 likes

3e avond op rij de airfryer testen. Dit keer in ieder geval Black Angus bitterballen. Dik het nieuwe jaar!

4 likes

Pizza en cinnamom knots

3 likes

ja sorry maar ik las dus echt kots… wat zijn cinnamon knots? cinnamon bunachtig?

afbeelding

2 likes

Salade nicoise met gegrilde tonijn.
Heb zo’n zin iets gezond na al dat gevreet en gezuip.

Chili sin carne

vegan shoarma

Hoe bedoel je, wil je er juist koolhydraten bij? Dan zou ik lekker gebakken aardappeltjes eten

1 like

Krokante kip met mangosaus, krokante aardappelblokjes en sweet chili boontjes.

1 like

Kip met tomaat en dragon uit de oven. Met rijst en doperwten.

All time fave :drooling_face:

5 likes

Soepje van zoete aardappel met een schep sojayoghurt, en pitabroodje met falafel, rauwkost en een zelfgemaakte knoflooksaus

7 likes

Ik eet vanavond in fases
Net heb ik een restje curry van gisteren gegeten, met aubergine en bloemkool
Zo ga ik een salade maken met mozzarella, tomaat, kappertjes en parmezaanse kaas
En daarna spaghetti met roomsaus, cherry tomaten, garnalen en rucola

Heb honger

2 likes