Wat eet je vanavond #2

Pompoencurry (gemaakt met griekse yoghurt ipv kokosmelk, ben benieuwd) met naanbroodjes

1 like

Oke is pizza geworden want ik ben lui

Snijbonensoep en rijst met furikake.

4 likes

Toast met kruidenkaas, rucola en zalm. Heb geen klote gedaan vandaag, dus ook geen trek in warm eten.

1 like

Spaghetti met een samenraapsel van dingen die nog in de keuken lagen: tomaten, paprika, rode peper, gerookte knoflook en olijven

2 likes

Kipdijfilet kebab, rode paprika, rode ui, champignons en knoflooksaus.

Wow gerookte knoflook, dat klinkt echt top! Koop je dat kant en klaar?

1 like

Ja is lekker! Inderdaad kant en klaar gekocht, bij de Appie. Lag geloof ik gewoon naast de normale knoflook

1 like

Worteltjes, hamburger en aardappeltjes.

1 like

Plaattaart van loempiavellen met Griekse yoghurt, witte asperges, warmgerookte zalmmoot, rode ui en gekookte eitjes :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wil je het recept delen? Heb laatst iets gemaakt wat mislukte, was het eerste keer dat ik dat ding gebruikte, oeps. :upside_down_face:

Edit: zie nu je eigen reactie onder deze post, hahah

Ik ga het vanavond uitproberen haha. Dit recept:

1 like

Currywurst met verse broodjes van de bakker

2 likes

Sushi :sushi: :yum:

1 like

Kippensoep met stokbrood en smeersels. Echt iets wat wij vroegah vaak op zaterdag aten (en nog dus, mn moeder heeft ook kippensoep gemaakt voor vanavond🤣)

Weer bbq :joy: maar dan met bio ribeye, gegrilde courgette, gekruide aardappeltjes

1 like

Pitabroodjes met oesterzwam-shoarma, rauwkost en tahin-citroenyoghurt

6 likes

Frietjes van de frituur :smiley:

Bakplaat met aardappels in schil, chorizo, rode ui, paprika en cherry tomaatjes.

2 likes

Gratin Dauphinoise met vol vette room/melk/gruyere.
Voor erbij een excuus salade.

2 likes