Geroosterde groenten (wortel, pastinaak, aardpeer, zoete aardappel, kerstomaatjes) met quinoa, peterselie en appelsien-misodressing
Ja, ik gebruikte eerst hetzelfde recept maar dan met gist maar vond deze qua smaak en textuur lekkerder. Zat een hele goede bite aan en van die mooie luchtbellen die je bij een goeie Italiaanse pizzeria ook krijgt. Op dit moment gebruik ik een pizzasteen die een uur in een 250 graden oven wordt voorverwarmd maar heb mn zinnen op dit ding gezet zodat ze nog lekkerder worden!
https://www.coolblue.nl/product/321581/ferrari-pizzaoven-delizia.html
Wow, je pizza ziet er heerlijk uit! En die mini pizza-oven heb ik nog nooit gezien, maar wat een handig ding.
Ooh, de action heeft een nep-ei?? Ik wil al heel lang zoân ding maar mag niet van mn vriend omdat ie bbq-en op een balkon aso vindt voor de andere buren -_-. Stomme rekeninghoudende vriendâŠ
Wraps met sla, nepkip, mais, tomaten, komkommer en knoflooksausje
Gemarineerde gegrilde paprika, pepers en aubergine in een soft taco met yoghurt/munt saus
Frietjes met een kipcorn en zoetzure saus zoals die van de mac
Oeh, die saus maak je die zelf?
Pasta Pesto
Soms wel met dit recept:
Kun je trouwens invriezen dus ik maak meestal een batch op voorraad en vries die in porties in. Gaat makkelijk als je van die ijsblokvormpjes hebt, dan kun je ze nadat ze bevroren zijn in een zakje stoppen en er zoveel uitnemen als je wil. Wel even roeren na het ontdooien.
Maar vandaag heb ik vals gespeeld met deze
Al is die geloof ik alleen in Duitsland verkrijgbaar. Daar haal ik hem tenminste altijd. Hou van zoetzure saus dus heb meestal een fles in voorraad als reserve
Gaat vooral om de saus inderdaad! Ik ga eens kijken of ik dit merk online kan bestellen. Thanks!
Volgens mij heb ik die saus ooit ook op amazon voorbij zien komen (de duitse site), maar weet niet of die naar Nederland verzenden en of het er ĂŒberhaupt nog verkocht wordt. Maargoed de link die ik poste staat het recept voor de saus ook he. Dus mocht je hem niet online kunnen kopen, kun je hem sowieso zelf maken. Smaakt nog net iets beter en je kunt zoveel maken (en eventueel invriezen) als je wil.
Ik ga het proberen!
Bbq
Quesedillas met kip, rode en groene paprika, chipotlesaus en heel veel kaas.
Japanse noodlesoep
Pasta
Romige pasta met bloemkool van Lekker & Simpel.