Pasta met broccoli, spekjes en kruidenkaas
Kibbeling
Frietjes met vega kipkorn
Saté schotel van de pizzeria hier in de buurt. Die saté wordt gebakken op een lavasteen en smaakt daardoor echt super lekker.
Sushi bowl met vegan spicy tonijn (van tomaat, ben heel benieuwd), wortel, komkommer, avocado en sesamzaadjes
Asperges! Met ham, eitje, wedges en hollandaisesaus
Zin in kapsalon, maar hoe goed de shoarma van mijn shoarmaboer ook is, patat bakken kunnen ze echt niet.
Dus shoarma daar afgehaald en nu zelf bouwen
Kapsalon met extra sambal en een pikanto
Echt? Hier heeft de shaormaboer/pizzeria/grillroom of hoe je het noemt, echt hele goeie friet. Eigenlijk elke wel waar ik ben geweest. Soms zelfs beter dan de frituur.
Meh ik had dus eten besteld voor 18.30, maar nu, bijna een uur later, is ie er nog niet. Ik heb honger
Ook kapsalon hier! Dikke ovenfriet, vega kip shoarma, heel veel cheddar, komkommer, sla , zelfgemaakte guacamole en een sausje van Griekse yoghurt met knoflook, peterselie en sriracha.
ooh heb je een recept van de tonijn? Daar ben ik wel benieuwd naar :o
Pizzaâs afgehaald.
Eentje met venkelkimchi, gefermenteerde komkommer en crĂšme fraiche. Andere met tomaat, aubergine, feta en geitenstoof.
Was echt superlekker.
Ik heb deze gebruikt! Heb alleen de sesamolie vervangen door zonnebloemolie want daar ben ik niet zoân fan van
Nee, het is echt helemaal kut. Ze gebruiken Vlaamse frieten maar bakken ze alsof het Mac Donald patatjes zijn. Ze zijn dus gewoon rauw
Maar de shoarma is echt gruwelijk goed.
Ah bah haha nee dat is echt vies. Staat ook niet voor niks op de zakken hoe lang het gebakken moet worden. Gelukkig compenseren ze het met de shaorma dan haha
Oeh, ben benieuwd hoe dit is geworden! Was het lekker?
Ik at vanavond geroosterde rode kool met mosterdvinaigrette, geroosterde bloemkool met een tahinsausje en kruidige bulgur met rozijnen, amandelen en peterselie.
Risotto met zeebaars
Ja was wel geslaagd! Textuur had eigenlijk iets gladder moeten zijn maar vond hem in het geheel goed werken
Broccoli cheddar soep