Wat eet je vanavond #2

Kapsalon met extra sambal en een pikanto
:drooling_face:

Echt? Hier heeft de shaormaboer/pizzeria/grillroom of hoe je het noemt, echt hele goeie friet. Eigenlijk elke wel waar ik ben geweest. Soms zelfs beter dan de frituur.

Meh ik had dus eten besteld voor 18.30, maar nu, bijna een uur later, is ie er nog niet. Ik heb honger :pensive:

Ook kapsalon hier! Dikke ovenfriet, vega kip shoarma, heel veel cheddar, komkommer, sla , zelfgemaakte guacamole en een sausje van Griekse yoghurt met knoflook, peterselie en sriracha.

ooh heb je een recept van de tonijn? Daar ben ik wel benieuwd naar :o

Pizza’s afgehaald.

Eentje met venkelkimchi, gefermenteerde komkommer en crĂšme fraiche. Andere met tomaat, aubergine, feta en geitenstoof.

Was echt superlekker.

4 likes

Ik heb deze gebruikt! Heb alleen de sesamolie vervangen door zonnebloemolie want daar ben ik niet zo’n fan van

1 like

Nee, het is echt helemaal kut. Ze gebruiken Vlaamse frieten maar bakken ze alsof het Mac Donald patatjes zijn. Ze zijn dus gewoon rauw :joy:
Maar de shoarma is echt gruwelijk goed.

Ah bah haha nee dat is echt vies. Staat ook niet voor niks op de zakken hoe lang het gebakken moet worden. Gelukkig compenseren ze het met de shaorma dan haha

Oeh, ben benieuwd hoe dit is geworden! Was het lekker?

Ik at vanavond geroosterde rode kool met mosterdvinaigrette, geroosterde bloemkool met een tahinsausje en kruidige bulgur met rozijnen, amandelen en peterselie.

3 likes

Risotto met zeebaars

2 likes

Ja was wel geslaagd! Textuur had eigenlijk iets gladder moeten zijn maar vond hem in het geheel goed werken :blush:

1 like

Broccoli cheddar soep

1 like

Pasta met tonijn, arrabiatasaus en tomaten uit de oven met balsamico

1 like

Bolognese Quiche ( geeeeen idee wat dit is maar mijn man maakt het nu en het ruikt best lekker moet ik zeggen)

1 like

Ramen met kip.

Dit heb ik laatst ook voor het eerst gegeten. Vond het echt super lekker! Hou normaal niet van quiche, dus dat zegt heel wat

Ik eet trouwens nacho fries vanavond :heart_eyes:

2 likes

Besteld bij een restaurant hier in het dorp, ben heel benieuwd!

Haha ja sorry misschien heb ik nog nooit een echt goede quiche gegeten hoor. Maar tot nu toe vond ik de quiches die ik heb gehad allemaal maar niks, buiten die bolognesequiche dan.
Komt denk ik ook omdat het 9 van de 10 keer met prei, ham, champignons of asperges is. Asperge lust ik alleen in de soep en die andere drie helemaal niet. :see_no_evil:

Maar er is nog hoop, want ik zag van de week een quiche met zongedroogde tomaten en spinazie. Dat lijkt me wel heel lekker dus die ga ik binnenkort maken. Of misschien weet jij nog wel een goed recept?
Dan komt het misschien toch nog goed :crazy_face:

Chinees! Die wortelen in de koelkast sparkten me geen joy meer dus heb Thuisbezorgd maar weer raad gepleegd. Iets onder t mom van ‘‘support your locals’’. Moet er nu wel 1,5u op wachten maar goed dat maakt het verlangen des te groter. Gado gado pour moi en kipsatĂ© en babi pangang voor het man wezen.

1 like

Heb Ben & Jerry’s als avondeten :grimacing: :grimacing: cookie dough want die was in de bonus

2 likes