Pasta met tonijn, arrabiatasaus en tomaten uit de oven met balsamico
Bolognese Quiche ( geeeeen idee wat dit is maar mijn man maakt het nu en het ruikt best lekker moet ik zeggen)
Ramen met kip.
Dit heb ik laatst ook voor het eerst gegeten. Vond het echt super lekker! Hou normaal niet van quiche, dus dat zegt heel wat
Ik eet trouwens nacho fries vanavond
Besteld bij een restaurant hier in het dorp, ben heel benieuwd!
Haha ja sorry misschien heb ik nog nooit een echt goede quiche gegeten hoor. Maar tot nu toe vond ik de quiches die ik heb gehad allemaal maar niks, buiten die bolognesequiche dan.
Komt denk ik ook omdat het 9 van de 10 keer met prei, ham, champignons of asperges is. Asperge lust ik alleen in de soep en die andere drie helemaal niet.
Maar er is nog hoop, want ik zag van de week een quiche met zongedroogde tomaten en spinazie. Dat lijkt me wel heel lekker dus die ga ik binnenkort maken. Of misschien weet jij nog wel een goed recept?
Dan komt het misschien toch nog goed
Chinees! Die wortelen in de koelkast sparkten me geen joy meer dus heb Thuisbezorgd maar weer raad gepleegd. Iets onder t mom van ââsupport your localsââ. Moet er nu wel 1,5u op wachten maar goed dat maakt het verlangen des te groter. Gado gado pour moi en kipsatĂ© en babi pangang voor het man wezen.
Heb Ben & Jerryâs als avondeten
cookie dough want die was in de bonus
Was superlekker! Als ik het me goed herinner postte @Bunnyslippers deze laatst, dus bedankt voor de tip. Echt een aanrader
Heb een recept van miljuscka gemaakt met zalm, asperges en broccoli
Rode curry
Oh kijk, dit klinkt al als een veel betere quiche dan de standaard âhuis tuin en keukenâ versie. Ik heb hem opgeslagen! Als kinderen het lusten moet het voor mij denk ik ook geen probleem zijn haha.
Ik hou ook niet zo van geitenkaas, maar met schapenkaas lijkt me deze ook heel lekker. Of inderdaad brie.
Jaaa, ik vond dit ook echt een winnaar!
Ik ben zo blij met de ontdekking van deze site, van de week ook die peanut chicken gemaakt en vandaag dit recept:
Vooral de fetasaus icm de kip was zo lekker!â
Ja het was inderdaad super lekker!! Jouw gerecht lijkt mij ook chill.
Vegan dal makhani met aardappel-ui pakoraâs en rijst
Gele curry met gegrilde kip, peultjes en rijst
En als toetje gegrilde ananas met ijs
Flammkuchen, ga het voor het eerst zelf maken (wel met kant en klare bodem)
Restjesdag. Aardappelschijfjes uit de airfryer, broccoli, pannenkoekjes, vegaburgers en als toetje appel, bosvruchten en denk chocopastadip niets oranjes aan