Wat eet je vanavond #2

Filodeegtaart met ricotta, radijs en spinazie

Dit!

Vanavond eet ik alleen, dus alles is voor Bassie :drooling_face:

1 like

Tomatenbulgur met sperziebonen

Pesto polenta met geroosterde kikkererwten en paddestoelen met tijm en burrata. Het is een beetje een experiment het zal me benieuwen

5 likes

9 likes

4 likes

AHI_43545239363331353132_2_LowRes_JPG
Lekker basic, deze met zoete aardappelfriet en sla met tomaatjes

4 likes

Het plan was palak paneer, maar ik was te lui. Dus heb wat kruiden met olie gemixt, paneer doorheen gegooid en gebakken/ gefrituurd. Spinazie geroerbakt, en gegeten met flatbread & hummus.

Asperges! Eerste keer ooit dat ik ze heb gekookt maar het was :ok_hand: Al zeg ik het zelf

1 like

Couscous met geroosterde groentes en zelfgemaakte bifteki. Eerste keer in 3 jaar denk ik dat ik weer eens couscous heb gemaakt en het was echt lekker.

Ondanks dat het een vrij simpel gerecht was ben ik er echt lang mee bezig geweest.

1 like

Ovenschotel met vegagehakt, tomaat, aardappelen, broccoli en vegan kaas.

Beetje droog helaas.

Zelf pokebowl maken met surimi, komkommer, avocado, wortel en bosui

4 likes

Rode curry :ramen:

Vriend appte dat ie toch niet mee eet, terwijl ik alles al in huis had :angry:. Dus ik heb een gigantische pokebowl besteld.

1 like

Aardappelrendang

Falafel bowl met gegrilde paprika, komkommer, spinazie en pittige hummus

1 like

Dit heb ik gegeten vanavond en voor herhaling vatbaar! :yum:

Gerookte zalm quiche met groene asperges erin, en een soort lauwwarme sperziebonensalade met tomaatjes, feta en lekkere dressing met dijonmosterd on the side.

2 likes

De saus van dit recept, maar dan met vega balletjes, gebakken rijst en sperziebonen gekookt in limoen/kokos bouillon

1 like