Ja ik vond Alisons bloemkoolpasta met broodkruim ook superlekker!
Ik ga kibbeh maken, maar dan in de oven. De bulgur staat nu te weken, het wordt echt een project geloof ik pfff.
Chinese tomatensoep (met een pakje), kip van de BBQ en knoflookbrood
Friet met bitterballen
Groentepaella van Ottolenghi
Gegrilde groene asperges, stukje tonijn en stukje zalm
Pastasalade met bramen, basilicum, mozzarella en zoete balsamico-dressing
Sushi!!
Zelfgemaakte opgewarmde diepvries lasagne.
Het was echt zooooo lekker!! Ik had alleen te weinig gemaakt
Bij een Italiaans restaurant een 4 gangen menu afgehaald (en er zelf 5 van gemaakt door een dikke kaasplank).
Voorgerechten om te delen:
- salade met gerookte zalm & asperges
- paté
- anti pasti misti (octopussalade, Vitello tonato eitje, gegrilde broccoli, artisjokken & ham)
Tussengerecht:
- buisjespasta met garnalen bisque, Wilde garnalen, Citroen en witte asperges
- Lasagna
Hoofdgerechten:
- procureur van de bbq met groente, pompoenpuree, gebakken aardappeltjes en tomatensalade. Ook nog stukje eendenconfit. De rest had dus idd of eens of filet van griet met asperges, gerookte paling & aspergesaus.
Zelf samengestelde kaasplank met port: geitenbrie, blauwe kaas van geit, truffelkaas, vijgenboom, verse vijgen, pecan, kweeperen gelei en soort pepertjes compote.
Dessert:
Ganache van pure chocolade, chocolademousse, sinaasappel en chocolade crumble
- Witte chocolade lemon curd (zooo lekker), frambozen en merengue.
En dan nog chocolaatjes bij de koffie.
Edit: ik zit vol, en zit toch nog chocolaatjes te eten. Send help.
Tagliatelle pollo e limone
Ik heb zojuist aan mijn vriend gevraagd of hij binnenkort nog plannen heeft met vrienden. Ik moet en zal dit eten en wil dit ongegeneerd zonder commentaar naar binnen kunnen harken.
Hahaha dit moet op die facebookpagina van hey vet leuk dat je hebt gekookt maar hou die smerige fotos bij je
Still love you
Rundvlees in ketjapsaus
Verse pasta met zalm en spinazie
Pasta-ovenschotel met ham, kaas en broccoli. Nooit eerder gemaakt/gehad dus ben benieuwd.
Pizzaaaa. Met salami, ui, paprika, champignons en olijven.
Zuurkoolschotel