Wat eet je vanavond #2

Broccoli-courgette-spinazie soep met afbakstokbrood met kruidenboter erin :heart_eyes:

3 likes

Heeeel veel sushi en trek er een fles wijn bij open :tada: zin in

4 likes

Restje Chinees van gisteren en een banaan en fruitsapje als toetje zodat ik nog klein beetje vitamines binnenkrijg.

Gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Stukje ribeye met een grote salade erbij.

1 like

2 soft taco’s, een stuk quesadilla en nachos.

2 likes

Ik kijk er echt al een week naar uit om dit vanavond te eten; nasi met pulled oats 🙆

1 like

Risotto met prei en champignons.

Pindasoep! En vriend heeft avonddienst dus het staat al klaar als ik zo thuiskom :blush:

2 likes

Tomatensoep en mini loempia’s van de Chinees

Ottolenghi gesmoorde prei met eieren/feta/za’atar :drooling_face:
image

15 likes

Barbecue! Kipsaté, aardappelsalade (aardappels, gekookt ei, augurk, doperwten en peterselie) en brood.

Ziet er heerlijk uit. Uit welk kookboek?

Het staat in simpel! Maar je kan het ook online vinden

1 like

Plaattaart en een salade van doperwtjes.

De rendang staat al te pruttelen, vanavond de sajoer boontjes en rijst er bij.

3 likes

Flatbread met falafel, hummus en gegrilde paprika. Daarbij ‘salade’ van tomaat/komkommer/rode ui en basilicum olijven.

2 likes

Goulash, lekker zomers :sweat_smile:

Edit: hierbij het eindresultaat. Curryleaves vervangen door lime leaves.

Nu al zin in!!!

[https://www.jamieoliver.com/recipes/vegetable-recipes/keralan-veggie-curry-with-poppadoms-rice-minty-yoghurt/]

3 likes

Vanavond komt er een verassings drie gangen diner. Besteld bij een restaurant in de buurt. Leuk heb er onwijs zin an!

Voorgerecht was bruschetta met tomaat en knoflook en burrata met groenten. Daarna 1x aubergine rolletjes met mozzarella en pittige saus en 1x runder short ribs met aardappeltjes uit de oven en als toetje hadden we tiramisu.

5 likes