https://ottolenghi.co.uk/recipes/pappardelle-with-rose-harissa-black-olives-and-capers
En, hoe vond je het? Ik wil het morgen gaan maken!
Was erg lekker! Ik vond het wel best zoet door de tomaten frito want daar zat ook suiker in, maar dat zou je denk ik ook nog door tomatenblokjes kunnen vervangen denk ik. Maar ik zou het zeker maken!
Ik ga vanavond een zalmburger maken naar het recept van Miljuschka. Ben benieuwd!
Ik heb al een aantal uur spicy Mexicaans stoofvlees opstaan. Erbij eten we wrapjes, ingelegde rode ui, geroosterde maiskolf en paprika, zelfgemaakte salsa, cheddar en veeeeel koriander
Dat klinkt goed! Heb je een recept voor het Mexicaanse stoofvlees?
Gebakken gnocchi Met pesto, spinazie en zongedroogde tomaatjes
Yes, heb even een foto gemaakt:
In plaats van de gedroogde pepertjes doe ik meestal zo’n blikje van La Morena met chipotle in adobo saus erin, dat vind ik iets minder spicy. En ik laat het vlees vaak minimaal 5 uur stoven.
Met tomaat-basilicum focaccia
Spaghetti carbonara, mn ultieme comfort food
Ovenaardappeltjes, gebakken vegaspekjes met paprika, broccoli en een groenteschijf #aardappelhoofd
Vriend en ik gaan uiteten bij een pannenkoekenboerderij. Echt zin in!
Super zin in gekookte aardappels maar het wordt of chinese wokgroenten met teriyakisaus en kipfilet en rijst, offff perline prosciutto met pesto, parmezaanse kaas rucola en pijnboompitten
Saag paneer met knoflook naan en een mango lassi
Witlof gratin (béchamel, truffel prosciutto & gruyère) staat nu in de oven.
Voor later op de avond zo een goor lekker kant en klaar knoflook boter stokbrood (heb dat dus echt meer dan 5 jaar niet meer gegeten) met allerlei kaasjes van de markt, en wat andere smeersels.
Wat een rollercoaster is dit wat is het nu geworden?
Ik wilde verse rijstpapieren spring rolls maken met garnalen, maar toen ik alles behalve het rijstpapier in mijn kar had, bleken ze op!
toen pasta pesto garnalen gegeten
Friet met honey glazed spareribs
Mexicaanse rijstsalade. Uitprobeersel dat ik meegenomen heb naar werk.
Broodje (vega)hamburger met knoflookboontjes en rauwkost.