Wat eet je vanavond #2

Ik ga een week plantaardig eten, ff kijken wat ik daar van vind.
Vanavond kokosrijst, jackfruit rendang en in sambal gestoomde aubergine.

5 likes

Met vegan burgers van the Meatless farm :drooling_face:

7 likes

Oeh ja deze vind ik ook altijd lekker! Vooral die kleine citroentjes die door de yoghurt saus gaan

1 like

Verspakket tomatensoep met gehaktballetjes, met crackers met geitenkaas, honing, rucola & pijnboompitjes.

Al op, maar ik had spaghetti met vegan roomsaus (op basis van een roux) met asperges en pangritata :heart_eyes:

2 likes

Stoofpotje met witte bonen, wortel, aardappel en harissa

1 like

Voor het eerst, dus ben benieuwd

4 likes

Laat even weten hoe het was :smiley: ben erg benieuwd!

Zal ik doen!

1 like

Foto van vorige keer want ik eet uiteraard niet om 4 uur, maar m’n lievelings de paella van Ottolenghi (vegan)

10 likes

Dit ziet er super lekker uit. Alleen… Ingelegde citroen? Maakt het veel uit als je het vervangt door normale citroen?

Jaa ik heb deze pas voor het eerst gemaakt en wil het nu eigenlijk elke week eten

1 like

Ahh, helaas geen turkse supermarkt in de buurt, maar dan fiets ik even langs de ekoplaza. Ik heb laatst gegrilde aubergines gehad, ook naar een recept van Ottolenghi en dat was zo waanzinnig lekker dat ik ze weer wil

Nou het is wel veel lekkerder met ingelegde citroen maar soms heb ik het geduld niet om het zelf te maken/naar de toko te gaan en dan gebruik ik normale citroen, dan is het ietsje anders qua smaak maar wel ook gewoon lekker. Met ingelegde citroen is het wel echt een 10/10 en anders een 9

2 likes

Patatjes met een kroket van de vegetarische slager.

1 like

Dit weer eens, omdat dit écht max een kwartiertje duurt en had geen zin om te koken. :yawning_face: Bovendien is het heel lekker haha.

5 likes

omg dit klinkt geweldig

1 like

Laat even weten wat je er van vindt als je het probeert! Vind ik leuk

1 like

Het was best wel heel lekker! Ik zou alleen de volgende keer het gehakt wat meer kruiden want dat vond ik nu een beetje flauw. Heb daarom maar wat hot sauce in de tomatensaus gedaan nu, maar ik denk dat als je het goed kruid, het zelfs zonder saus lekker is. Oh en je moet de geraspte aardappel echt heeeel goed uitknijpen, dacht dat ik dat wel genoeg had gedaan, maar blijkbaar niet waardoor sommige bollen uit elkaar vielen. Vond het in ieder geval zeker voor herhaling vatbaar en het is weer eens wat anders dan standaard aardappelen, vlees en groente.

1 like

Paneer tikka masala met naan :heart_eyes:

1 like