Wat eet je vanavond #2

Vega lasagne

7 likes

Éindelijk kan ik hier weer eens wat plaatsen na xxxxx weken niet thuis eten (voor mn gevoel haha, het waren 6 dagen).

Vanavond pastasalade met gerookte zalmstukken, rucola, pesto, komkommer en tomaat.

Oeh m’n börek was keigoed gelukt dus ik wil hem nog ff showen want ik ben trots

31 likes

Vorig jaar heb ik een mega lekkere Mexicaanse/nachosalade gegeten. Deze had iemand toen meegenomen naar een etentje. Sindsdien moet ik regelmatig terugdenken aan die salade maar ik ken de persoon die die salade had gemaakt niet dus ik kan het recept niet navragen. Maar vanavond ga ik een poging wagen de salade een soort van na te maken. Mocht iemand tips hebben zijn ze welkom.

Nog maar een keertje voor de verandering haha. Wel met Chinese kool erdoor

2 likes

Lekkerrrr ik wil dit nu

1 like

Jaaa heel lekker! En ook minder moeilijk om te maken dan ik dacht. Wel een half pak roomboter erin :thumbsup: Baggervet haha maar wel lekker

1 like

Hmmmm vet :drooling_face: ik haal het altijd bij de Turkse bakker maar wel een leuk idee om het een keer zelf te maken

Ik ga vanavond stamppot andijvie eten schijnbaar bij een vriendin en haar zoontje.

Spaghetti aglio, olio e peperoncino, plus cherrytomaatjes want die had ik nog en rozemarijn-zeezout soepstengels

4 likes

Nav de enthousiaste post altijd van @Bathwater over de Surinaamse bami, ben ik dat aan het eten. En ja het is lekker en simpel! Snap dat je dit vaak maakt. Maar wel echt zout zeg. Zo. Haha.

2 likes

Zelf gemaakte baba ganoush met paprika’s, worteltjes en tortilla om te dippen. Simpel maar wel lekker!

2 likes

Tomaten risotto met feta en gegrilde courgette

2 likes

vegan broodje hamburger met aioli oid

1 like

Haha, zo is het net alsof het mijn recept is. Vond je het wat?

Pizzaa

Panzanella

2 likes

Oeh, ik kende haar niet maar haar recepten zien er goed uit zeg! Thanks voor de indirecte tip :slight_smile:

Surinaamse puntjes met nep-kip masala, peper en zuur.

1 like

Vegan rendang :heart_eyes:

1 like