Wat eet je vanavond #2

Gyoza en rijst (en erna heel veel fruit)

2 likes

Denk iets van frietjes, vegaburger en broccoli. Met mayooooooooooo <3

1 like

Maar dan met buikspek op steamed buns

6 likes

Goed weet ook waarom het zo zout is. Die Maggi blokjes zijn blijkbaar per twee verpakt. Ik had het recept sowieso al wat aangepast dus.had er drie nodig. Maar ehm had dus zes toegevoegd :sweat_smile:

Vanavond rest opeten en een snelle salade erbij.

3 likes

Diepvries funghi pizza met extra champignons en gorgonzola, daarom zit ik nu maar aan de worteltjes :carrot:

@BiloxiParish Lijkt me super lekker! Buikspek is echt favo, jammer dat daar ik nog geen vega vervanging voor heb gevonden

1 like

Is de eerste keer dat ik dit zelf met buikspek maak dus hoop dat het goed gaat haha.
Lijkt me inderdaad ook niet zo makkelijk te vervangen. Zat al te denken wat in de buurt kan komen, maar die nep spekreepjes smaken natuurlijk helemaal anders en hebben niet echt dezelfde structuur. En tofu is ook niet te vergelijken…

Pastasalade met gerookte kip, komkommer, rucola, rode pesto, pijnboompitjes en parmezaanse kaassnippers.

Tagliatelle bolognese met vegi gehakt

Ga vanavond dit recept maken uit mijn nieuwste aanwinst (Heel veel veg! - Hugh Fearnley-Whittingstall).Zin in :star_struck:

1 like

De makkelijke maaltijd van Jet van Nieuwkerk;

Salade met Limabonen en gebakken zalm

8 likes

Uit eten bij Vatten Ramen :partying_face:

1 like

M’n favo trash eten: rijst met jus, witte bonen in tomatensaus, doperwtjes en (vegan) vissticks (met malted vinegar)

3 likes

Gebakken gnocchi met rucola, oesterzwam en ricotta

2 likes

Bieten carpaccio met veldsla, pijnboompitjes en rode peper dressing.

1 like

Krieltjes, spinazie en een gehakt cordon bleu. Morgen denk ik hetzelfde want heb teveel aardappeltjes en vlees, denk wel andere groente dan.

Pita met vegan shoarma, knoflook sausje van griekse yoghurt en gegrilde champignons, ui en paprika

1 like

Vegan philly steak sandwich
Met oesterzwammen ipv steak :heart:

4 likes

Ik denk lasagne… geen zin om naar de supermarkt te gaan en dit heb ik nog in huis🙌🏼

Sushiiiiii

Uit eten vanavond! Volgens mij een 5 gangen menu, zin an.

2 likes