Traybake van zoete aardappel, courgette, bloemkool, paprika en champignons met chipolata-worstjes.
Ik denk rijstsalade (met gerookte kip, ui, bleekselderij, paprika, walnoten en perzik).
Of pasta putanesca
Ik twijfel tussen falafel op turks brood of hartige taart met witte kool, bananen, kerrie en cashewnoten.
Falafel op Turks brood klinkt heel lekker!
Oke verplaatst naar morgenavond haha, heb lekker lui spareribs besteld.
Couscoussalade met spinazie, kerstomaten, zwarte olijven en feta + groenteballetjes
Spinazie flapje (?) met salade caprese en brood
Vanavond bbq
Pastasalade (tomaatjes, bosui, komkommer, rucola) met gerookte zalm en pesto
Bbq
Stokbroodje met smeersels en salade.
Couscous! Echt de ideale maaltijd met warm weer & om allemaal kliekjes op te maken. Deze keer met o.a. puntpaprika, feta en zongedroogde tomaatjes wat allemaal gedeeltelijk over was van eerdere maaltijden.
Zo simpel, maar zo lekker! Heb er nog wat geroosterde pijnboompitjes over gedaan en mijn vriend had zin in vlees en heeft er wat gebakken spekblokjes bij gedaan. Was heel lekker!
Zelf gekruide zalm, gepofte aardappel en quinoa salade(jamie15 min) restje van gister omdat de wortels beschimmeld waren

Noodles met gewokte broccoli, wortel, knoflook, ui, met furikake (sesam zeewier mix om te strooien) en beetje sojasaus
Filodeeg plaattaart met Griekse yoghurt, dille, rode ui, asperges, warmgerookte zalmmoot en gekookt eitjs
Wat een leuk bord!
Lauwe orzosalade met courgette, aubergine, kerstomaten, pijnboompitten en citroendressing
Dit!
Geen zin om boodschappen te doen dus dit was een salade met wat er in huis was. Courgette en paprika in de grill pan, rijst gekookt, klein blikje tonijn, zwarte olijven en rozijnen.