Wat eet je vanavond #2

Traybake van zoete aardappel, courgette, bloemkool, paprika en champignons met chipolata-worstjes.

2 likes

Ik denk rijstsalade (met gerookte kip, ui, bleekselderij, paprika, walnoten en perzik).
Of pasta putanesca

Ik twijfel tussen falafel op turks brood of hartige taart met witte kool, bananen, kerrie en cashewnoten.

1 like

Falafel op Turks brood klinkt heel lekker!

1 like

Oke verplaatst naar morgenavond haha, heb lekker lui spareribs besteld. :see_no_evil: :joy:

2 likes

Couscoussalade met spinazie, kerstomaten, zwarte olijven en feta + groenteballetjes

Spinazie flapje (?) met salade caprese en brood

Vanavond bbq

Pastasalade (tomaatjes, bosui, komkommer, rucola) met gerookte zalm en pesto

1 like

Bbq

Stokbroodje met smeersels en salade.

Couscous! Echt de ideale maaltijd met warm weer & om allemaal kliekjes op te maken. Deze keer met o.a. puntpaprika, feta en zongedroogde tomaatjes wat allemaal gedeeltelijk over was van eerdere maaltijden.

1 like

Zo simpel, maar zo lekker! Heb er nog wat geroosterde pijnboompitjes over gedaan en mijn vriend had zin in vlees en heeft er wat gebakken spekblokjes bij gedaan. Was heel lekker!

1 like

Zelf gekruide zalm, gepofte aardappel en quinoa salade(jamie15 min) restje van gister omdat de wortels beschimmeld waren :grimacing: die klodder erop is Griekse yoghurt :sweat_smile:

7 likes

Noodles met gewokte broccoli, wortel, knoflook, ui, met furikake (sesam zeewier mix om te strooien) en beetje sojasaus

Filodeeg plaattaart met Griekse yoghurt, dille, rode ui, asperges, warmgerookte zalmmoot en gekookt eitjs

1 like

Wat een leuk bord!

1 like

Lauwe orzosalade met courgette, aubergine, kerstomaten, pijnboompitten en citroendressing

3 likes

Dit!

Geen zin om boodschappen te doen dus dit was een salade met wat er in huis was. Courgette en paprika in de grill pan, rijst gekookt, klein blikje tonijn, zwarte olijven en rozijnen.