Visfrietjes, spinaziekoekjes en een mislukt gepocheerd ei
Het regent dus kaasfondue gehaald met vers stokbrood, salade en een tering slechte film ( yes, Twilight )
Pompoen currysoep met pizzastokbroodje. Gekke combinatie maar goed.
Ben weer begonnen met het keto dieet (voor de 100e x) dus vanavond een cheeseburger zonder broodje. Wel met mes en vork
Pasta pestoooo
Weer ramen en een bao bun besteld
Broccoli uit de oven met knoflook en tomaatjes, gebakken aardappels en een runderworstje.
Kip siam met vega kip. Uit een verspakket, lekker lui
Zelfgemaakte pokebowl met tofu, komkommer, wortel, avocado, mais en een sausje van tahini en chilisaus.
Pizza met gehakt, venkelzaadjes, knoflook, basilicum en stracciatella kaas
Tatta macaroni met smac😍
Zoete aardappel met zwarte bonen en mais uit de oven, guacamole, zure room, tomatensalsa en jalapeno saus
Nasi met atjar ketimoen, gebakken uitjes en gebakken eitje.
Dit moest ik even googlen. Nog nooit van gehoord. Smaakt het als burrata?
Roti ( from scratch) en het is zoooooo lekker.
Een grote rames speciaal, vega versie.
Witte rijst met ALLES.
Kan wel janken van blijdschap.
Pasta puttanesca.
Ja! Ik denk dat het gewoon de creamy binnenkant van burrata is eigenlijk? Not sure though.
Weet niet of het hier thuishoort, maar hoop dat jullie het weten. Ik heb een pak gebraden gehaktbalen opengemaakt op maandag, maar de helft was over dus die goed afgedekt in de koelkast teruggezet. De houdbaarbeidsdatum is tot en met 6 juli, zou het nog steeds goed zijn 6 juli omdat ik het al heb geopend?
Nee, absoluut niet. Het is nu al 3 dagen buiten de verpakking geweest + nu nog eens 5 dagen.
Zou het persoonlijk nu al weggooien.
Voortaan meteen in de vriezer gooien
Zie advies Voedingscentrum: