Wat eet je vanavond #2

Nepkipburger op een broodje met sla, tomaat, augurk en chinoisesaus, en aardappeltjes in schil uit de oven

2 likes

Bedankt voor het advies!

Het zijn gehaktballen, toch? Geen gebraden gehakt?
Die balletjes waren al gaar en de verpakking is pas twee dagen open toen dit gepost werd. Lijkt mij prima kunnen, @Eyimfihlo. Sowieso niet zomaar weggooien, maar eerst even ruiken als je het niet vertrouwt.

Edit: verkeerd gelezen. 6 juli zou de verpakking wel lang open zijn. Ik zou ze alsnog invriezen. Lijkt mij prima kunnen.

Heb ze idd nu in de diepvries gedaan!:innocent:

1 like

Duiveltjesvlees uit de slowcooker, rijst en sajoer boontjes

https://sorted.club/recipe/quick-chicken-satay/

Net de saus/marinade gemaakt, dus vanavond kipsate met rijst en boontjes

Zalm en krieltjes uit de oven met broccolirijst

Recept van mijn favo website
Chicken Souvlaki bowl

1 like

Ik ga balletjes maken van oesterzwammen en tarwegluten (seitan), dat in een slawrap met een tahinsausje. Hopen dat het lekker is :crossed_fingers:

1 like

Had geen inspiratie dus burritos met rijst, zelfgemaakte refried beans, paprika-ui prutje en groene salsa

Rode kool met bruine bonen en een hamburger. Geen zin in uitgebreid koken, dus diepvries en blik :wink:

Gnocchi met citroen, spinazie, parmezaanse kaas en pijnboompitjes

3 likes

Dit ziet er echt intens lekker uit (zou zelf alleen te lui zijn om het te maken)

Wraps! Waarschijnlijk burrito style met kaas uit de oven

Turks brood met geroosterde bloemkool uit de oven met kerrie en rode ui, zwarte bonen en pittige hummus

4 likes

Opgebakken aardappeltjes, boeren schnitzel en salade. En @Brum heb je hier een recept van? Klinkt lekker!

Eet bij mijn lieve ouders in Brabant, en aangezien het aspergeseizoen na dit weekend voorbij is eten we vandaag voor het laatst asperges. Met frietjes, gerookte zalm, ei en saus :grin:

2 likes

Ja, deze, met wat kleine aanpassingen naar smaak:

3 likes

Broodje kroket <3 met sla, ui en mosterd

Gebakken krieltjes, wortels en braadworst.