Wat eet je vanavond #3

Ja het moet wel even in de oven maar dat is vooral wachten! Verder simpel idd. Halloumi heb ik nu niet gegrild maar lijkt me wel lekkerder voor de volgende keer.

Wat betreft de risotto, je kan ieder recept wel gebruiken haha. Ik doe er geen aubergine door, dat lijkt me niet zo. Oh en peterselie erdoor is heerlijk! Ik eet het graag met groene asperges. Maar @anon81733682 is de citroenrisottobaas, het “originele” recept komt van haar :upside_down_face:

2 likes

Taco’s met vegagehakt, mais, paprika, tomaatjes, bruine bonen, kaas, tomatensalsa en guacamole :heart_eyes:

1 like

Ik eet vandaag: Ovengroente traybake met runderchipolata & harissa https://www.ah.nl/r/1194168

Inspiratieloos en lui vandaag

Burrata met paddenstoelen, spinazie en pittige boter. Tomatensoep en een olijvenbrood erbij.

5 likes

(Vega) ajam paniki met rijst en knoflookboontjes

2 likes

Surinaamse nasi met een omelet en zuurgoed.

Ja vond het heel leuk om te lezen laatst dat ie als date-recept werd getipt :+1: door jou ook geloof ik. Goed idee idd, dan is de witte wijn vast open

Edit @Max ik maak m inmiddels altijd uit de losse pols, met ui, knoflook, witte wijn, groentebouillon, citroensap en rasp, evt boter en parmezaan (laat t zelf wel eens weg als ik weer een poging tot plantaardig doe maar uiteraard wel heel lekker), verse peterselie en geroosterde pijnboompitten. Groene asperges erbij vind ik inderdaad ook :heart:

3 likes

Hoe slim om ze zo te vullen, ik sta altijd te klooien met een vork of lepeltje ofzo :sweat_smile: maar vanaf nu is alles anders!

Ja dit werkte echt top! Als ik van die grote schelpen vul dan is ook altijd een gepriegel maar nu zag ik deze tip bij FrancescaKookt en vanaf nu ga ik het ook niet meer anders doen :sweat_smile:

1 like

Dit stond op het menu vanavond. Nasi, saté en groenten.

3 likes

Taco’s al pastor met pulled oats, ananas en tomatensalsa.

3 likes

Zelfgemaakte pizza met vegan salami (wheaty, aanrader) en gegrilde aubergine, was echt goed gelukt. En een salade van paprika en wortel.

3 likes

Mixicaanse ‘bowl’. ‘Wrapvulling’ (zwarte bonen, ui, paprika, mais, veel specerijen) op een salade met een halve avo erbij en een klodder creme fraîche. Feta erbij want dat combineert verrassend goed met mexicaans.

3 likes

Pita met groentekebab!

1 like

Shakshuka met Turks brood.

1 like

Pizza (magioni bloemkoolbodem) met tomatensaus, rode ui, geitenkaas, gebakken spekjes en kaas, te lang geleden terwijl deze combi echt geweldig is

3 likes

Wrap fantasie met garden gourmet stukjes, ajvar, avocado gemengd met mayo en unoxsaus (moest verbloemen dat de avo bruin was dus gemixt) en ijsbergsla op maiswraps.
Heel lekker

1 like

Wij aten gebakken aardappeltjes met een hamburger en gebakken broccoli/tomaat.

Zoete aardappel uit de oven & provencaalse roerbakgroenten met kip in wat ketjap manis