Iets met spinazie, champignons, lenteui en rijst
Ben nog op zoek naar een lekkere woksaus, heb in huis: sesamolie, vissaus, ketjap, gembersiroop, chilisaus, mirin (geen sojasaus dus en geen zin om te halen haha). Mocht iemand een lekkere tip hebben
Iets met spinazie, champignons, lenteui en rijst
Ben nog op zoek naar een lekkere woksaus, heb in huis: sesamolie, vissaus, ketjap, gembersiroop, chilisaus, mirin (geen sojasaus dus en geen zin om te halen haha). Mocht iemand een lekkere tip hebben
Sticky saus maken met ketjap, sesamolie en gembersiroop en de groente in dat sausje wokken?
Tofu tikka masala met rijst
Vegan quiche met witte kool, snijbieten en olijven.
Nasi van Sjereen
Gebakken aardappels met ei erdoor en hachee
Ja zoiets is het geworden! Dankjeee
Mac & cheese met leftovers zelfgemaakte kaassaus.
Lekker een pokebowl want man en kind eten iets wat ik echt armoe eten vind: röstirondjes met worteltjes en vissticks.
Risotto met paddenstoeltjes
Dumplings . Geen zin om te koken vandaag
Shakshuka
Wij ook!
Was in een nostalgische bui en heb m’n oude studenten maaltje gemaakt uit zeer skere tijden.
Krokant gebakken rösti ( losse rösti, niet rondjes) met spekjes, 2 Sunny side ups er bovenop en een flinke scheut Frank’s Red Hot.
Echt heerlijk ranzig
Zelfgemaakte pita’s met gegrilde groenten en nepgyros
Ik had easypeasy groene curry, maar zo lekker! Met kip, paksoi, groene erwten en linzen. En zilvervliesrijst.
Besteld bij de Turk. Spaghetti met kip en Spaanse pepers obv tomatensaus en erg pizza doner voor m’n partner en kind.
Gebakken gnocchi met spinazie-tomatensaus en parmezaan.
Ik heb weer een pareltje gefotografeerd. Toppunt van vies lekker, dit. Check vooral het contrast met het plaatje op de verpakking:
Net als de Mac