Wat eet je vanavond #3

Wat tan hor fun met shiitake, maar toen bleken mijn verse hor Fun noodles beschimmeld. Dus geprobeerd met linguini bij gebrek aan beter. Daarna rukte ik alleen het plastic hendeltje van mn nieuwe oestersaus waardoor ik met een mes een gat moest beuken in dat ding. Om vervolgens mijn eieren te scramblen omdat ik zat te mopperen over de linguini. Er mislukt echt praktisch nooit wat maar als ik het doe, doe ik het goed. Wat wel het voordeel is, is dat de smaak alsnog super was.

7 likes

Pho uit Azië van Meera Sodha, was lekker! Maar heb geen idee of het ~authentiek was, zal wel niet maar had het nooit eerder op dus ik vond het wel heel lekker

5 likes

Zelfgemaakte groentesoep met stokbrood :heart_eyes:

1 like

Tis echt heel lekker! En snel klaar dus da’s al helemaal een winwin :grin:

1 like

Chillies cheese fries :drooling_face:

4 likes

Deze gemaakt. Echt een hit! Kreeg eters dus dit was mega makkelijk van te voren bijna al helemaal te maken.

Edit: naanBROOD 😵‍💫

Gehakt met aardappel curry met paratha :heart:

4 likes

Afgezien van het naanbrood :grinning_face_with_smiling_eyes: wel een goed recept! Ik krijg binnenkort ook mensen te eten na een drukke week dus dit is een serieuze kanshebber.

1 like

Bao buns met zoete pulled chicken en miso aubergines

7 likes

Met courgette door de saus

Mango kikkererwten curry

4 likes

Meuk uit de diepvries: rösti, spinazie a la crème en vega balletjes van Ikea

2 likes

Platbrood met vega vissticks, rucola en remoulade.
Guilty pleasure

1 like

Uit Bazaar van Sabrina Ghayour; hier vind je het recept ook. Ik vond het een aanrader!

Naan heb ik deze keer niet zelf gemaakt, maar gebruik anders wel eens dit recept.

2 likes

Verse pita’s met nepgyros

1 like

Ik bedenk me door jouw post dat ik precies dit in de vriezer heb. Morgen maar eens maaltijdje van bouwen denk ik :+1:t3:

1 like

Noedels met geroosterde pindakaas

2 likes

Franse stoofschotel stond op de planning. Maar toen het aan het stoven was rook het ineens naar schimmel?! En hoewel ik alle groentes zelf gesneden heb vertrouw ik mn neus dus alles gaat de prullenbak in (bio spek, bio kip, alle groente, mega zonde).

Nu wordt het een pastaatje van papperdelle met zalm en spinazie

Hoe? :thinking:

2 likes

Zo! Ruikt in ieder geval lekker dus ben benieuwd

Edit - smaakt dus ook heel lekker

11 likes