Wat eet je vanavond #3

image

2 likes

Quesedillas

1 like

Ahh ja lekker

2 likes

Spinaziesalade met tomaat, komkommer, gerookte kip, geitenkaas en nootjes. Zoete aardaplelfrietjes en een kaassoufle erbij

2 likes

Gisteren te moe om te koken, dus New York pizza besteld.

Vandaag ook moe, maar dit kostte nul moeite. Broccoli vervangen voor edamame uit de vriezer (die van Bonduelle is echt mijn holy grail, dikke tip jongens), want had ook geen zin om boodschappen te doen. Gegeten met zilvervliesbasmati.

7 likes

Ajam Pangang met gebakken rijst

1 like

Hahaha ja die duurt zo lang, en echt 1.5 kg paddestoelen kan echt niet

Ik ben nu zo benieuwd geworden naar die lasagne, maar tegelijkertijd ben ik ook een enorm luie fucker.

Vandaar dat ik nu weer een luie maaltijd eet van kaasschnitzels, met Cela vita (jaja bonus) gerookte paprika minikrieltjes met gestoofde snijbonen en samoerai saus.

2 likes

Stampot zuurkool met🍍

1 like

‘Mac and cheese’ met bloemkool, wortel en kikkererwte en bechamelsaus.

2 likes

Mijn vriends lievelingsrecept, maar ik maak het alleen nog maar voor zijn verjaardag :sweat_smile:

Burrito’s met rijst, gemarineerde vegi kip, tomatensalsa, mais, kidneybonen, guacamole en harissayoghurt

2 likes

Al meerdere keren gemaakt, echt een aanrader!

2 likes

Pannenkoeken

1 like

Linguine met raapsteeltjes en buffalomozzarella

Voor die mozzarella moet ik nog wel naar de supermarkt, hoop dat ik mezelf het huis uit krijg in deze afschuwelijke kou

1 like

Frietjes met een saté kroket

Volgende week wil ik graag een recept met naan maken en die naan wil ik gewoon kant en klaar kopen, maar nu zie ik heel veel knoflook/koriander naan. Proef je die koriander heel goed?
Knoflook lijkt me lekker, maar koriander vind ik meestal echt heel vies.
Ik weet dat ze ook basic naan hebben, maar dat knoflook lijkt me dus wel chill.

2 likes

Je kan heel makkelijk zelf een knoflook variant maken. Boter laten smelten, dit mengen met fijn gesneden knoflook en op het naanbrood smeren :grin:

Of knoflook pellen en dit over het naan smeren. De smaak gaat er al vrij snel in.

2 likes

Ohh chill doe ik dat! Thanks! :grin:

3 likes

Tomatensoep uit de slowcooker met Indische pasteitjes

1 like

Izmir kofte!

3 likes