Wat eet je vanavond #3

Macaroniiiiii
En lekker veel porties voor in de vriezer :heart_eyes:

Indische rijsttafel :drooling_face:

2 likes

Dit. Mn turkse collega heeft dit laatst gemaakt dus ik wou het ook zelf maken.

9 likes

Zelfgemaakte pokebowl

1 like

Stoof van jackfruit, artisjok, kikkererwten, courgette en haverroom met allerlei specerijen en kruiden, met zelfgemaakte ricotta en couscous

3 likes

Het smaakt niet naar linzen. Heb nooit cig kofte op maar ik gok dat het hetzelfde smaakt. Mn collega zei alleen dat cig staat voor ongebakken/gekookt en hierbij zijn de linzen gekookt

1 like

Kipfilet gevuld met pesto, zongedroogde tomaten en mozarella en pappardelle met basilicum roomsaus.

Plaattaart met gekarameliseerde rode ui, olijven en feta met daarbij een salade met oa gegrilde groene asperge en appel (met een lekkere vinaigrette).

6 likes

Quesadilla’s met chipotle en boerenkool

1 like

Na 4 nachten te hebben gewerkt eet ik vanavond lekker makkelijk een pizza :pizza:

2 likes

Pittige aardappelcurry met wortel-pinda salade en ā€˜Nederlandse rijst’ (is een mix van verschillende graansoorten die in Nederland wordt verbouwd. Word onder deze naam verkocht bij mij op de markt.)

6 likes

Ik denk gado-gado :yum:

3 likes

Penne met vegan tonijn en kappertjes (en tomatensaus)

4 likes

Panzanella, gevulde witlof bladeren, aardappeltjes of frietjes erbij (geen idee nog?) en wat brood erbij denk ik.

2 likes

Niet @Dazed maar ik vind Vuna van Garden Gourmet echt een geslaagde vervanger en hij is nu 1+1 bij AH!

@monkeyslut Vuna van Garden Gourmet inderdaad! Vind die echt goed in de buurt komen, in ieder geval genoeg om m’n tonijncravings te stillen

2 likes

Deze weer, want het is zoooo lekker

Sandwich met hummus, gebakken kastanjechampignons en plakjes tomaat, en beetje courgettesoep

2 likes

Foe yong hai met eitjes van onze eigen kippen :heart_eyes:

9 likes
2 likes