Bbq! Alles vegetarisch, met oa gegrilde paprika met halloumi, aubergine, falafel, champignons met geitenkaas,… En als bijgerechten ottolenghi-slaatjes: komkommersalade met za’atar, tomaatjes met geitenkaas-kardemom-limoendressing en (Thais geïnspireerde) aardappelsalade. En een superbasic pasta pesto slaatje.
Pizza deep dish met venkel en tofuworstjes , en nog simpele salade ernaast
Bospaddenstoelensoep met van die kant en klare kruidenboter stokbroodjes uit de oven!
Nav een berichtje van hier maar kan het niet terugvinden
Zeg ff op z’n minst wat je gaat bestellen haha! Detailsssss
Haha ja beter. Goede man. Klinkt heerlijk
Die post was van mij! Hopelijk vind je het lekker
Ik eet pannenkoeken met salted caramelsaus en appel
Nasi kuning en sateboontjes
Asperges met aardappeltjes en een tomatensalade.
De eggplant curry van Recipetineats, dankzij dit forum! Met zelfgemaakte knoflooknaan erbij dat ik nog in de vriezer had liggen en wat geroerbakt bietenblad
Polenta met mexicaanse stoof (tomaat, wortel, jackfruit, tofuworstjes, linzen en dan mexicaans gekruid)
Rösti met yoghurt-dillesaus en salade met tomaat, komkommer, radijs en een beetje za’atar.
Ah ja ik wist je avatar wel, iets met een planeet en een dier haha. Ik vond het lekker! Maar mijn saus dikte niet heel erg in en het leek bij mij ook wel meer pindasaus dan de kleur die zij had. Dus denk iets te scheutig met de pindakaas geweest. Wel een lekker pittig smaakje zit er aan! Zou de volgende keer wel meer sperziebonen er door doen trouwens.
Haha ja die avatar is ook echt heel random.
Dat van die saus had ik de eerste keer ook. Ik begin nu met een beetje pindakaas en doe er later nog wat bij. Al is die pindasmaak op zich ook niet verkeerd.
Sperziebonen doe ik ook maar op gevoel eigenlijk daarbij kijk ik nooit naar een recept
Met peultjes/sugar snaps, is trouwens ook heel lekker.
Spaghetti al limone
Asperges met witte wijnsaus, gebakken krieltjes en een spinazie-kaas rondo.
Vietnamese (rijstvel) loempia’s met hoisin dip