jackfruit en kikkererwten geroosterd met za’atar
met salade van couscous, venkel, cherrytomaatjes, amandelen en limoen
nav jouw bericht rabarber besteld bij de boodschappen, goed idee!
Ik had noedelsalade met paprika, lenteui, taugé, pinda’s, koriander, sesamzaadjes en dressing van sojasaus, gembersiroop, semamolie en knoflook
Orzo met tomaat, spinazie, amandelschaafsel en parmezaanse kaas (Hellofresh)
Chili sin carne met rijst
Prei-spinazie-kerriesoep en volkoren boterhammen met tomatentapenade
Bloemkoolrijst met een zak oosterse wokgroente, extra champignons, nasi kruiden en kip.
Oeh lekker! Wat ga jij er mee maken?
geen idee nog, misschien die taart die iemand in het baktopic deelde met anijs erbij. leek me wel heel lekker!
wat heb jij gemaakt?
Oh ja die taart klinkt idd heel lekker! Ik heb nu gewoon de rabarber in een laagje water gekookt met twee eetlepels suiker (doe een el op 500 gram). De meest basic versie, maar wel erg lekker. Misschien dat ik deze week mij nog een keer ga wagen aan rabarberlimonade, dat is echt onwijs lekker!
Bietenrisotto (met 500gr bieten erin, niet bietensap) met edelgist als ‘‘kaas’’
spaghetti bolognaise
Zalm uit de oven (met kruiden, sojasaus en bosui), mie met veel groenten.
Het is 5 miljoen graden bij mij binnen dus verder dan de vegan linzenburger van AH uitproberen met aardappeltjes uit de airfryer en diepvriesgroente kom ik vandaag niet.
Wel voor de wedstrijd Duitsland - Frankrijk van die Schaumküsse van Dickmanns in thema gehaald die ik in de magnetron ga doen.
Ik heb een random restjesdag dus het wordt een salade van komkommer, paprika, bleekselderij, lente-ui en avocado met daarbij gegrilde halloumi en ovenfriet
Gebakken gnocchi met tomaat, balsamico-ui, gegrilde courgette en aubergine
Restjes: gnocchi met erwtjes en een romig sausje plus een salade met kikkererwten, komkommer, feta en kiemgroente
Aubergine curry van Meera sodha met naan en Griekse yoghurt. Was echt onwijs lekker!
Tomatenrisotto en gegrilde groene asperges
verse pizza (volkoren bodem van AH) met heel veel champignons/paprika en bij serveren rucola.