Dit ziet er zo lekker uit! Welke dressing heb je gebruikt?
even een tripje naar belgië maken want wij hebben ze nog.
Er zit toch ook totaal geen logica in hun assortiment, die wrap verkocht volgens mij altijd wel goed. Ik wacht ook nog altijd op de terugkomst van de McChicken Saté. Oh en de kokos- en pistachemilkshakes.
Al die jaren dat ik al wacht op een comeback van de chicken sensation. Ben benieuwd of het me ooit gegund zal zijn.
Omg ja die ook inderdaad 🥲
McRib.
Maar vandaag maak ik enchilada’s, de basic versie.
Ik vind dat laatste wel echt te raar voor woorden. Heel sneu voor die persoon hoor, en ik zou het nog begrijpen als het door contaminatie was. Maar een sateburger bestellen als je een pinda allergie hebt? Wat had je dan verwacht?
Witte rijst met lekkere qorma (van rundvlees een heerlijke curry) gemaakt door mijn mamma.
Neeeee deden mensen dit echt?! Haha wat vreselijk! Je kan dat ook gewoon als kant en klare zakjes kopen in de supermarkt.
Het was trouwens ook mijn favoriete wrap. Ik heb wel een enigszins goede vervanging gevonden @Calypso. Maar dan zonder die honing-mosterdsaus, weet niet of jij daar een goed recept voor hebt?
Geen idee of ie in de buurt komt (de wrap van de McDonalds heb ik al lang niet meer gehad), maar vind deze qua smaak altijd wel prima:
Oh dit is allemaal zo herkenbaar, mensen doen echt de gekste dingen bij de Mac.
Ik heb een klein beetje caesardressing van La Place gebruikt! Vind die echt super lekker bij bijna elke salade
“Wraps” van kikkererwtenmeel met hummus, paprika, avo en broccolikiemen.
Pinda kip, goulash, hachee, soervleis (zuurvlees srry Limbo’s als ik t verkeerd schrijf), Chinees achtige vleesgerechten.
zoervleisj! bijna goed!
Pasta alla norma, venkelsalade en knoflookciabatta uit de oven.