Banh mi met tofu
PATATTT
Mijn vriend gaat een curry maken. Zin in!
Lasagne
Ja was lekker! Vond het wel wat aan de zoete kant. Goed opletten dus met tamarinde pasta kopen, dat die ongezoet is.
Oh en ik vond het echt super dik. Was bijna de structuur van een babyhapje. Nu had ik het recept voor 2/3 gemaakt dus alles was wat op de gok. Ik heb uiteindelijk best nog wat water toegevoegd en toen was het goed!
Vega manti
Croques (hoe noemen jullie dat, tosti?) en tomatensoep
Curryworst met frietjes. Allemaal from scratch
Uit de to good too go box: aardappels met olijfolie en zeezout uit de oven, kastanjechampignons erbij en een rode ui (eigen voorraad) bij opdienen berg rucola erover
met een vega frikandel uit de airfryer (die zat niet in de box, rest wel)
en een gu Lemon (vegan) (die zat ook in de box) als toetje
(man wilde eigenlijk snackbar dus dit was prima semi gezonde oplossing)
Ik ga BBQ’en met mijn ouders. Heel veel zin in!
Ik ook met mijn schoonfamilie! Heerlijk. Eetse🥰
Mexicaans besteld! Vegan burritobowl en nacho’s
Humus met gegrilde paprika, aubergine en pijnboompitten, pita, olijven en zhoug. En een snickersijsje en aardbeien toe
Tapas/hapjes bestaande uit olijven, verschillende kaasjes, gedroogde worst, toastjes met vijgenpasta en foie gras , zuurdesembrood met goede olijfolie, tuinbonen-ricottadip (gezien bij @grace - thanks, heel lekker!), en gefrituurde aubergine met honing. En baklava als toetje
havermout hahaha
Veggie mckroket en frietjes van de mac
Salade met geroosterde aubergine, yoghurt-tahin-citroensaus, granaatappelpitjes, koriander en za’atar
Pizza met gorgonzola van de pizzasteen op de barbecue
tortellini gevuld met champignons, zelfgemaakte pesto van peterselie en amandelen, gebakken groene asperges met citroen
Pita’s met kokos(nep)gehakt, ananassambal en spinazie