Wat eet je vanavond #3

Banh mi met tofu

6 likes

PATATTT

1 like

Mijn vriend gaat een curry maken. Zin in!

2 likes

Lasagne

3 likes

Ja was lekker! Vond het wel wat aan de zoete kant. Goed opletten dus met tamarinde pasta kopen, dat die ongezoet is.

Oh en ik vond het echt super dik. Was bijna de structuur van een babyhapje. Nu had ik het recept voor 2/3 gemaakt dus alles was wat op de gok. Ik heb uiteindelijk best nog wat water toegevoegd en toen was het goed!

Vega manti

2 likes

Croques (hoe noemen jullie dat, tosti?) en tomatensoep

1 like

Curryworst met frietjes. Allemaal from scratch

3 likes

Uit de to good too go box: aardappels met olijfolie en zeezout uit de oven, kastanjechampignons erbij en een rode ui (eigen voorraad) bij opdienen berg rucola erover
met een vega frikandel uit de airfryer (die zat niet in de box, rest wel)
en een gu Lemon (vegan) (die zat ook in de box) als toetje :partying_face:

(man wilde eigenlijk snackbar dus dit was prima semi gezonde oplossing)

5 likes

Ik ga BBQ’en met mijn ouders. Heel veel zin in!

1 like

Ik ook met mijn schoonfamilie! Heerlijk. Eetse🥰

2 likes

Mexicaans besteld! Vegan burritobowl en nacho’s :relaxed:

2 likes

Humus met gegrilde paprika, aubergine en pijnboompitten, pita, olijven en zhoug. En een snickersijsje en aardbeien toe

ge

10 likes

Tapas/hapjes bestaande uit olijven, verschillende kaasjes, gedroogde worst, toastjes met vijgenpasta en foie gras :face_with_hand_over_mouth:, zuurdesembrood met goede olijfolie, tuinbonen-ricottadip (gezien bij @grace - thanks, heel lekker!), en gefrituurde aubergine met honing. En baklava als toetje

2 likes

havermout hahaha

2 likes

Veggie mckroket en frietjes van de mac :heart_eyes:

3 likes

Salade met geroosterde aubergine, yoghurt-tahin-citroensaus, granaatappelpitjes, koriander en za’atar

7 likes

Pizza met gorgonzola van de pizzasteen op de barbecue

1 like

tortellini gevuld met champignons, zelfgemaakte pesto van peterselie en amandelen, gebakken groene asperges met citroen

6 likes

Pita’s met kokos(nep)gehakt, ananassambal en spinazie

5 likes